Sote-digipalvelualustan kehittäminen
Luodaan palvelumuotoilua ja asiakasraateja apuna käyttäen suunnitelma asiakasta ohjaavasta digipalvelualustasta ja sen teknisistä vaatimuksista. Palvelualustan tarkoitus on ohjata asiakkaita löytämään helpommin tarpeitaan vastaavat sote-palvelut.
Perustiedot
Toimintamallin nimi
Sote-digipalvelualustan kehittäminen
Toimintamallin lyhyt kuvaus
Luodaan palvelumuotoilua ja asiakasraateja apuna käyttäen suunnitelma asiakasta ohjaavasta digipalvelualustasta ja sen teknisistä vaatimuksista. Palvelualustan tarkoitus on ohjata asiakkaita löytämään helpommin tarpeitaan vastaavat sote-palvelut.
Toteutuspaikka
Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä
Paikkakunta tai maakunta
Kainuu
Toimintamallin rahoittaja
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)
Toimintamallin kokonaisuus
Toimintamalli lyhyesti
Kansikuva

Kehittämisen vaihe
Kehitteillä
Aihealueet
Asiakas- ja palveluohjaus
Hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen
Sosiaali- ja terveyskeskukset
Digitaaliset palvelut
Sähköinen asiointi
Ilmiöt
Älykäs hyvinvointi ja terveysteknologia
Kohderyhmä
Ammattilaiset