Unipercare - on palvelutarjotin, joka tuo ennaltaehkäiseviä virtuaalisia palveluja kotiin - suorina lähetyksinä ja tallenteina 24/7 h ​​​​​​​

Unipercare on Digitaalinen palvelutarjotin, joka tuo kaikki halutut digitaaliset palvelut kotiin tai palvelukeskukseen. Se tuo virikkeelliset ja kuntouttavat etäpalvelut helppokäyttöisenä asiakkaalle omatoimisesti käyttöön. 

Toteutussuunnitelma

SmartGroup tekee yhteistyötä eri palveluntarjoajien kanssa antaakseen vanhemmille aikuisille mahdollisuuden elää ihmisarvoista elämää täynnä mielenkiitoa ja merkitystä – kodinomaisesti.

Mielestämme palveluja pitää olla helppo käyttää. Unipercare palvelualusta toteuttaa eri palvelutuottajien sähköiset etäpalvelut vaivattomasti, oikea-aikaisesti ja yhdenvertaisesti. Se tarjoaa uuden mallin hoidon ja palveluiden toimittamiseen television tai minkä tahansa mobiililaitteen kautta.

Liity meihin rakentaaksemme maailmaa, jossa jokainen vanhempi aikuinen voi asua kotonaan – olla onnellinen, terve ja itsenäinen!

Ideointi

Haemme kumppaneiksi palveluun sopivia sisällön tuottajia, jotka toimivat pitkälti nonprofit periaatteella. Palvelussa tarjottavan sisällön tulisi olla kohderyhmälle sopivaa ja mahdollisuuksien mukaan vapaasti jaettavissa. 

Unipercare hyödyntää tallenteiden jakamisessa kaikille tuttua YouTube tekniikkaa.

Ratkaisun perusidea **

Kotiin vietävien digitaalisten palvelujen haasteena on luoda ratkaisu, jolla on vaikutusta – se on muutakin kuin virtuaalinen kotikäynti! 

Unipercare tuo terveysliikuntaa ja muuta sisältöä rajattomasti kotiin – Suorina lähetyksinä ja tallenteina!

  • Monipuoliset sisällöt parantaa asiakkaan fyysistä, henkistä, sosiaalista hyvinvointia – elämänlaatua!
  • Yhteydenpito lapsiin ja ystäviin videokuvapuheluna
  • Hoivahenkilön ja asiakkaan väliset suojatut videokuvapuhelut

Käyttäjätutkimuksen mukaan 88 % kertoi elämänlaadun parantuneen!

Ainutlaatuinen Unipercare hallintaportaali

  • Hoivahenkilö ylläpitää asiakastietoja, kirjaa lääkemuistutukset ja muut kalenterimerkinnät asiakkaan kalenteriin, tallentaa personoidun videosisällön, ylläpitää lähipiirin yhteystietoja
  • Asiakas päättää sisällön katseluajankohdan, ei rajoitteita, milloin vain 24/7
  • Portaalin BI- raportointityökalu kerää tiedon milloin ja kuinka kauan hoitohenkilö on ollut yhteydessä asiakkaaseen.
  • Portaali kertoo, mitkä sisällöt ja palvelut ovat kiinnostavia, kuinka niihin osallistutaan ja jos jonkun osallistuminen on vähäistä tai se hiipuu.

 

Unipercare on ratkaisu moneen käytännössä todettuun pulmaan.

  • Unipercare on valmis palvelualusta, jota käytetään maailmalla laajasti. Yhteisön asiakasmäärä on rajaton. Referensseinä useita yhteisöjä, jossa yli 5.000 vanhempaa aikuista
  • Suomen ja Ruotsin kielen lisäksi, Englanti, Saksa, Espanja, Hebrea, Venäjä ja Arabia on tuettu
  • Pyynnöstä esittelemme mielellämme tutkittuja käyttökokemuksia hoitoyhteisöiltä ja asiakkailta
Liitteet
Vinkit toimintamallin soveltajille **

Unipercare palvelualusta toteuttaa eri palvelutuottajien sähköiset etäpalvelut vaivattomasti, oikea-aikaisesti ja yhdenvertaisesti

Kun pohditte kotiin vietävien palvelujen käyttöönottoa, haluamme olla siinä teidän tukenanne.

 

Ole yhteydessä,

Smartvisio Group Oy

p. 040 901 5800

eMail. myynti@smartgroup.fi 

 

Liitteet
Arvioinnin tulokset tiivistettynä **

UNIPERCARE - Proof Of Concept

Israelissa on jo yli 100 palvelukeskusta, jotka käyttävät Unipercare palvelua. Lisäksi palvelukeskuksissa on useita kymmeniä loppuasiakasta, joilla helppokäyttöinen Unipercare kotonaan. Näin he voivat osallistua ryhmäkeskusteluihin kotoaan, suoraan omasta tutusta Tabletista, Tietokoneesta ja Televisioista tai muusta mobiililaitteestaan. Jokaisessaessa palvelukeskuksessa on tietysti myös Unipercare palvelu käytössä, jolla voidaan lähettää livelähetyksiä, tehdä tallenteita ja ylläpitää palvelukeskuksen asiakaskuntaa.

Kotonaan olevat voivat osallistua käynnissä olevaan yhteisötoimintaan interaktiivisesti. Jokaiseen käyttölisenssiin liittyy vapaus valita päätelaite, mitä käyttää; tablet, tietokone tai mobiili käyttöliitymä. Parhaillaan palvelua laajennetaan myös eritysryhmien käyttöön.

Käyttäjätutkimuksen mukaan 88 % kertoi elämänlaadun parantuneen!

Ohessa liite, jossa tuloksista ja palvelun vaikuttavuudesta kerrotaan lisää. Tähän kyseiseen tutkimukseen oli osallistunut n. 100 ikäihmistä. Lisätietoja pyydettäessä.

Liitteet