Elinvoima ja elinkeinot
42 vapaaehtoista nykyistä tai entistä punkalaitumelaista saivat sosiaalisen median kanavat vapaaseen käyttöön viikon ajaksi vuorollaan.
Ylöjärven kaupunki ja sen elinkeinoyhtiö Ylöjärven Yrityspalvelu Oy palkkasivat kesäksi somettavan retkeilijän.
Paimion kaupungin matkailun edistäminen ja yrityspalveluiden tarjoaminen yrittäjävetoisilla verkkosivuilla.
Enonkosken kunta täyttää 140 vuotta vuonna 2022.
Jyväskyläläiset yritykset ja organisaatiot tarvitsevat kasvunsa tueksi jatkuvasti uusia eri alojen osaajia. Kampanjan tavoitteena oli houkutella erityisesti korkeasti koulutettuja osaajia ja paluum
Seudullinen verkkokaupan lanseeraus, matkailupalvelut yhdeltä digitaaliselta luukulta.
Markkinointi somekanavisssa 1.4-31.12.2021.
Moninkertainen kävijämäärä nettisivulla.
Brändityön tarkoituksena oli löytää ne tekijät, joilla Kokkola voi vahvistaa niin veto- kuin pitovoimaansa. Osallistimme sidosryhmiä ja kaupunkilaisia.
Valintatalosta kuoriutui kaikkien yhteinen monitoimitalo, jossa on toimintaa joka lähtöön.
Kainuussa haluttiin saada nuorten naisten ääni kuuluviin elinvoimapolitiikassa.
Oulun suurlähettiläs -hahmon kautta halutaan humoristisella tavalla lisätä Oulun tunnettuutta valtakunnallisesti ja tuoda esille Oulun tärkeitä erottuvuustekijöitä.