Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun shortlista 2021
Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuun osallistui 46 kilpailutyötä. Tässä on esitelty shortlistalle valitut kilpailutyöt. Kilpailun voitti Iisalmen kaupunki & By Iisalmi -kumppaniverkosto: ROCK By Iisalmi! - Tehdään ihmeitä 100 % rockilla asenteella. 2, sija: Pudasjärven kaupunki: Järjen äärellä -kampanja. 3. sija: Helsingin kaupunkiympäristön toimiala: Parempaa katutyöviestintää. Seitsemän kilpailutyötä ansaitsi kunniamaininnan. Yleisöäänestyksessä eniten tykkäyksiä keräsi Kuntajohtajien marssi – yhteistyöstä voimaa aluemarkkinointiin.
Toimintamallin ylläpitäjällä on oikeus lisätä tai poistaa kokonaisuuteen liittyvä toimintamalli. Lisäys tapahtuu toimintamallin “perustiedot”-välilehdeltä.
Toimintamalli
Markkinointi
Aluekehitys
Yhteiskehittäminen
Strategia
Kampanja
Toimintamalli
Maankäyttö ja rakentaminen
Aluekehitys
Markkinointi
Asuntotuotanto
Osallisuus
Toimintamalli
Markkinointi
Viestintä
Korona
Sosiaalinen kestävyys
Hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen
Toimintamalli
Markkinointi
Viestintä
Yhteistyö
Kuntakonsernit
Innovaatiotoiminta
Toimintamalli
Markkinointi
Elinvoima ja elinkeinot
Yhteistyö
Toimintamalli
Markkinointi
Tapahtumatuotanto
Yhteisöllisyys
Yhteistyö
Toimintamalli
Elinvoima ja elinkeinot
Markkinointi
Toimintamalli
Matkailu
Markkinointi