Ikääntyneiden HyTe asiakas- ja palveluohjaus, Länsi-Uudenmaan hva (RRP, P4, I2) Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn Share on email HyTe asiakas- ja palveluohjauksen kuvaus henkilökunnalle. icon/chevron-down Created with Sketch. Oivalla ja ymmärrä icon/chevron-down Created with Sketch. Kuvittele ja kokeile icon/chevron-down Created with Sketch. Kuvaa ja jaa Ratkaisun perusidea ** Kuvaus sisäisestä työnjaosta (mm. kenelle kuuluu ohjaus) ja rooleista asiakkaiden HyTe-ohjauksessa. HyTe-asiakkaan tunnistamisen ja ohjauksen malli: Ohjautumiskriteerit Toimenpideluokituksen käyttöönotto Seniori-infon asiakasohjaustiimin kirjauksissa (tiedolla johtamisen tueksi) HyTe-toimintaan ohjauksen ohjeistus sekä koulutukset. Tavoitteena kartoittaa ja vahvistaa henkilökunnan HyTe-ohjauksen taitoja. Sisältää HyTe-lähetekäytäntöjen nykytilan selvityksen. Palveluohjauksessa huomioidaan asiakkaan tuentarpeen tunnistamisen (vaativuus) sekä ohjautuminen oikeatasoisen HyTe-toiminnan pariin.