​Ikääntyneiden HyTe asiakas- ja palveluohjaus, Länsi-Uudenmaan hva (RRP, P4, I2)

HyTe asiakas- ja palveluohjauksen kuvaus henkilökunnalle.

Ratkaisun perusidea **

Kuvaus sisäisestä työnjaosta (mm. kenelle kuuluu ohjaus) ja rooleista asiakkaiden HyTe-ohjauksessa.

HyTe-asiakkaan tunnistamisen ja ohjauksen malli:​​

  • Ohjautumiskriteerit​
  • Toimenpideluokituksen käyttöönotto Seniori-infon asiakasohjaustiimin kirjauksissa​ (tiedolla johtamisen tueksi)​

HyTe-toimintaan ohjauksen ohjeistus sekä koulutukset. Tavoitteena kartoittaa ja vahvistaa henkilökunnan HyTe-ohjauksen taitoja​.

Sisältää HyTe-lähetekäytäntöjen nykytilan selvityksen.

Palveluohjauksessa huomioidaan asiakkaan tuentarpeen tunnistamisen (vaativuus) sekä ohjautuminen oikeatasoisen HyTe-toiminnan pariin​.