Kampanja

Suodata hakutuloksia
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Imatra
Aihealueet
Työvoimapalvelut
Markkinointi
Kampanja
Seutukaupungit
Kuntakonsernit
Ilmiöt
Ei liity ilmiöön
Kohderyhmä
Koko väestö
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Imatran kaupunginjohtajan markkinointikampanja toteutettiin keväällä 2021.

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Tuusula
Aihealueet
Markkinointi
Viestintä
Kampanja
Kohderyhmä
Koko väestö
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Tuusulan 2018 uudistetun Elämisen taidetta -brändin tunnettuutta halutaan kasvattaa vuonna 2021 teemalla Rakkauden taidetta. Vuoden päätekona oli Unelmien yö -tempaus.

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Orivesi
Aihealueet
Markkinointi
Osallisuus
Yhteistyö
Kampanja
Ilmiöt
Ei liity ilmiöön
Kohderyhmä
Ammattilaiset
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Markkinointikampanjan tavoitteena oli synnyttää positiivinen Orivesi-ilmiö sekä rakentaa kaupunki-imagoa ainutlaatuisen Suomen Villasukkapääkaupunki -brändin avulla yhteistyössä paikallisten asukka

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Kotka
Aihealueet
Markkinointi
Viestintä
Kampanja
Ilmiöt
Ei liity ilmiöön
Kohderyhmä
Nuoret aikuiset
Perheet
Työikäiset
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Pääkaupunkiseudulle suunnattu muuttajamarkkinoinnin monimediallinen kampanja, jossa lanseerattiin Tuunaa sun etätyöpiste -ohjelman kaksi jaksoa vuonna 2021.

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Uusimaa
Aihealueet
Markkinointi
Aluekehitys
Yhteiskehittäminen
Strategia
Kampanja
Ilmiöt
Ei liity ilmiöön
Kohderyhmä
Koko väestö
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

KUUMA-seutu teki historiaa kun 10 kuntaa yhdisti voimansa asumisen markkinoinnissa tavoitteenaan parantaa tunnettuutta ja esitellä kuntien monipuolisia asumisen vaihtoehtoja.

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Valtakunnallinen
Aihealueet
Päihteet ja riippuvuudet
Kampanja
Ilmiöt
Elämäntapojen muutokset
Kohderyhmä
Koko väestö
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Tipaton tammikuu on päihdeaiheinen kampanja, jonka lähtökohtana on tarjota kansalaisille tietoa niin, että jokaisen on helpompi tehdä omaan hyvinvointia koskeviä päätöksiä.