Kampanja
Imatran kaupunginjohtajan markkinointikampanja toteutettiin keväällä 2021.
Tuusulan 2018 uudistetun Elämisen taidetta -brändin tunnettuutta halutaan kasvattaa vuonna 2021 teemalla Rakkauden taidetta. Vuoden päätekona oli Unelmien yö -tempaus.
Markkinointikampanjan tavoitteena oli synnyttää positiivinen Orivesi-ilmiö sekä rakentaa kaupunki-imagoa ainutlaatuisen Suomen Villasukkapääkaupunki -brändin avulla yhteistyössä paikallisten asukka
Pääkaupunkiseudulle suunnattu muuttajamarkkinoinnin monimediallinen kampanja, jossa lanseerattiin Tuunaa sun etätyöpiste -ohjelman kaksi jaksoa vuonna 2021.
KUUMA-seutu teki historiaa kun 10 kuntaa yhdisti voimansa asumisen markkinoinnissa tavoitteenaan parantaa tunnettuutta ja esitellä kuntien monipuolisia asumisen vaihtoehtoja.
Tipaton tammikuu on päihdeaiheinen kampanja, jonka lähtökohtana on tarjota kansalaisille tietoa niin, että jokaisen on helpompi tehdä omaan hyvinvointia koskeviä päätöksiä.