Pääkaupunkiseudulle suunnattu muuttajamarkkinoinnin monimediallinen kampanja, jossa lanseerattiin Tuunaa sun etätyöpiste -ohjelman kaksi jaksoa vuonna 2021. Tavoitteena oli saada katsoja seuraamaan paitsi viihdyttävää sisustusohjelmaa, myös yllättämään tämä faktoilla.

Toimintamallin nimi
Tuunaa sun etätyöpiste -kampanja
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Pääkaupunkiseudulle suunnattu muuttajamarkkinoinnin monimediallinen kampanja, jossa lanseerattiin Tuunaa sun etätyöpiste -ohjelman kaksi jaksoa vuonna 2021. Tavoitteena oli saada katsoja seuraamaan paitsi viihdyttävää sisustusohjelmaa, myös yllättämään tämä faktoilla.

Toteutuspaikka
Kotkan kaupunki, kaupunkikehityksen ja viestinnän yksikkö
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Kotka
Toimintamallin rahoittaja
Ei erillisrahoitusta
Toimintamallin kokonaisuus
Liitteet ja linkit

Tekijä

Tiina Puhakka

Luotu

08.03.2022

Viimeksi muokattu

14.04.2022
Kansikuva
Tuunaa sun etätyöpiste

Kehittämisen vaihe

Valmis