Prosessien kehittäminen
Ammattilaisille suunnatut työkalut: Neuromonimuotoisen työyhteisön huoneentaulu, Päihteidenkäytön puheeksi ottamisen herätetyökalu, Mielen hyvinvoinnin puheeksi ottamisen työkalu.
Asiakaskokemustiedon keräämisen yhdenmukaistaminen hyvinvointialueella, jotta asiakaspalautetta kerätään säännöllisesti, kansallisesti vertailtavalla tavalla ja välttämällä päällekkäiset kyselyt.
Prosessissa kartoitetaan tilanne ja kootaan tarvittaessa moniammatillinen yhteistyöpalaveri perheen kanssa. Varhaista tukea tarjotaan alusta alkaen.
Perhekeskuksissa varhaisen vaiheen vanhemmuuden tukemiseksi käytettävät menetelmät kuvataan sekä vahvistetaan ammattilaisten osaamista koulutuksin.
Väestön palvelutarpeen ennakointi-mallinnuksessa lihavuuden ja sen liitännäissairauksien esiintyvyyden ennustettavuus, interventioiden vaikutukset sekä hoidon ja palvelujen tarve konseptoidaan teko
Selvitetään chatbot-toiminnallisuutta osana Sata-alueen asiakaspalvelua. Tavoitteena on kasvattaa digitaalisten palvelujen käyttöä ja itsepalveluastetta.
Vaativan lääkinnällisen kuntoutuksen monivaiheinen kuntoutussuunnittelun palvelupolku auttaa asiakasta hakeutumaan palveluun oikea-aikaisesti sekä ohjaa asiakasta ennen palveluun saapumista, palvel
Fysioterapeutin suoravastaanottotoimintaa on kehitetty osana hoidon jatkuvuuden kehittämistyötä yhdistämällä ohjautumiseen ja konsultaatioihin liittyviä käytäntöjä ja tiivistämällä yhteistyötä koko
Helpottaa osaston organisointia ja pitää kaikki ajan tasalla, mitä osastolla tapahtuu.
Helpottamaan työntekijän työn suunnittelua ja toteuttamista. Auttaa uusien työntekijöiden perehdyttämisessä.