Puhelinpalvelun parantaminen tekoälypuhelinbotilla, Keski-Suomen hyvinvointialue (RRP, P4, I4)
Tekoälypohjainen puhebotti, joka osaa auttaa puhelinpalveluun soittavia kansalaisia. Botti ymmärtää puhetta, osaa tuottaa synteettistä ääntä, osaa luokitella puheluita ja ohjata asiakkaita.
Perustiedot
Toimintamallin nimi
Puhelinpalvelun parantaminen tekoälypuhelinbotilla, Keski-Suomen hyvinvointialue (RRP, P4, I4)
Toimintamallin lyhyt kuvaus
Tekoälypohjainen puhebotti, joka osaa auttaa puhelinpalveluun soittavia kansalaisia. Botti ymmärtää puhetta, osaa tuottaa synteettistä ääntä, osaa luokitella puheluita ja ohjata asiakkaita.
Toteutuspaikka
Keski-Suomen kestävän kasvun ohjelma
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Keski-Suomen hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)
Toimintamallin kokonaisuus
Toimintamallin kuvaus
Kohderyhmä ja asiakasymmärrys **
Keski-Suomen hyvinvointialueen asukkaat, jotka tarvitsevat sosiaali- ja terveydenhuollon palveluita.
Kansikuva
Kehittämisen vaihe
Kehitteillä