Digitaaliset palvelut
Toimintamallin tavoitteena on parantaa sote -palveluiden yhdenvertaisuutta, saatavuutta ja saavutettavuutta erityisesti harvaan asutuilla alueilla, vähentää ympäristökuormitusta ja edistää kustannu
Koulutus vahvistaa sosiaalipalveluiden ammattilaisen toimijuutta ja digitaitoja, tukee digitaalisten työkalujen käyttöönottoa sekä mahdollistaa osallistavan ja yhdenvertaisen oppimisen vuorovaikutt
Ennakoivan hoidon toimintamalli on suunniteltu tunnistamaan automaattisesti henkilöt, joiden hoitotasapaino on huono ja jotka saattavat hyötyä terveydenhuollon palveluista.
Älykäs oirekysely -pilotin tavoitteena on testata, oirekyselymoduulin toimivuutta hoidontarpeen arvioinnin tukena ja arvioida, työkalun hyödyllisyyttä.
Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen Tukea digiasiointiin -kokonaisuus kokoaa yhteen ohjeita hyvinvointialueen digitaalisten palvelujen käyttöön sekä tietoa alueen toimijoista, jotka tarjoavat digitu
Uuden alustaratkaisun käyttöönoton myötä lisätään asiakkaiden mahdollisuuksia vastaanottaa kuntoutuksen harjoiteohjelmia yhä enemmän digitaalisessa muodossa, minkä avulla edistetään asiakkaiden oma
Työkalupakki ja sen käyttöön laadittu toimintamalli on kokoelma työpohjia, ohjeita ja kysymyslistoja, joiden avulla hva-palveluissa voidaan suunnitella digitaalisen asioinnin käyttöönottoa ja raken
Kehitetään ammattilaisille ja asiakkaille suunnattua digitukea. Digituen eri menetelmiä on pilotoitu ja hyvinvointialueen tahtotilaa on kartoitettu.
Kehitetään toimintamalli asiakaskokemuksen systemaattiseen keräämiseen uuden asiakaspalautejärjestelmän avulla.
Hankkeella tuetaan Itä-Uudenmaan hyvinvointialueella johtamisen ratkaisuja hyödyntäen tietoaltaalle vietyä dataa josta rakennetaan BI- raportointikokonaisuus johtamisen tueksi.