Digitaaliset palvelut
Etelä-Pohjanmaalla on käytössä yhteinen etävastaanottojärjestelmä sosiaali- ja terveyspalveluissa.
Tarina-auttamisen videotarinat ovat nuorten ja lapsiperheiden itsehoitoon hyödynnettävä digitaalinen palvelu hyvinvointialueen verkossa ja sosiaalisessa mediassa.
Hoitopolku auttaa ja tukee potilasta reumasairautensa hoidossa ja seurannassa.
Kohonneen verenpaineen hoitopolun tavoitteena on tukea verenpainetauti diagnoosiin sairastuneita, huonossa hoitotasapainossa olevia ja lääkitys muutoksen tarpeessa olevia kuntalaisia.
Asiakaskokemustiedon keräämisen yhdenmukaistaminen hyvinvointialueella, jotta asiakaspalautetta kerätään säännöllisesti, kansallisesti vertailtavalla tavalla ja välttämällä päällekkäiset kyselyt.
Digipolku on tarkoitettu T2D sairastaville digitaitoisille Kanta-Hämeen asiakkaille.
Selvitetään chatbot-toiminnallisuutta osana Sata-alueen asiakaspalvelua. Tavoitteena on kasvattaa digitaalisten palvelujen käyttöä ja itsepalveluastetta.
Vaativan lääkinnällisen kuntoutuksen monivaiheinen kuntoutussuunnittelun palvelupolku auttaa asiakasta hakeutumaan palveluun oikea-aikaisesti sekä ohjaa asiakasta ennen palveluun saapumista, palvel
Siun soten hyvinvointialueen asukkaille annettavaa digitukea kehitetään osana siun soten strategista digiohjelmaa.
Astman hoitopolun tavoitteet keskittyvät pääasiassa uuden astma diagnoosin saaneiden potilaiden hoitoon, oireiden hallintaan ja elämänlaadun parantamiseen.