Digitaaliset palvelut
Uuden alustaratkaisun käyttöönoton myötä lisätään asiakkaiden mahdollisuuksia vastaanottaa kuntoutuksen harjoiteohjelmia yhä enemmän digitaalisessa muodossa, minkä avulla edistetään asiakkaiden oma
Työkalupakki ja sen käyttöön laadittu toimintamalli on kokoelma työpohjia, ohjeita ja kysymyslistoja, joiden avulla hva-palveluissa voidaan suunnitella digitaalisen asioinnin käyttöönottoa ja raken
Kehitetään ammattilaisille ja asiakkaille suunnattua digitukea. Digituen eri menetelmiä on pilotoitu ja hyvinvointialueen tahtotilaa on kartoitettu.
Kehitetään toimintamalli asiakaskokemuksen systemaattiseen keräämiseen uuden asiakaspalautejärjestelmän avulla.
Hankkeella tuetaan Itä-Uudenmaan hyvinvointialueella johtamisen ratkaisuja hyödyntäen tietoaltaalle vietyä dataa josta rakennetaan BI- raportointikokonaisuus johtamisen tueksi.
Itä-Uudenmaan hyvinvointialuella on otettu käyttöön Omaolon sähköinen hyvinvointitarkastus omais- ja perhehoitajien terveystarkastuksissa.
Itä-Uudenmaan hyvinvointialueen asiakkaille tarjotaan etähoivaa ja etäpäivätoimintaa.
Nuorten navi on sähköinen arviointityökalu, ja sitä käyttävät sote ammattilaiset . Työkalu kerää tärkeää tietoa nuoren( 13-21v.) tilanteesta.
Itä-Uudenmaan hyvinvointialueella on otettu käyttöön sähköiset Omaolon palveluarviot.
Fysioterapian suoravastaanottotoiminta tarjotaan lähivastaanottojen lisäksi etävastaanottoina. Etäsuoravastaanottoja tarjotaan koko hyvinvointialueelle.