Robotiikka ja tekoäly
Tekoälypohjainen puhebotti, joka osaa auttaa puhelinpalveluun soittavia kansalaisia. Botti ymmärtää puhetta, osaa tuottaa synteettistä ääntä, osaa luokitella puheluita ja ohjata asiakkaita.
Hyvinvointialueen lääkehuollon kehittämisen seuraava askel kohti suljettua lääkekiertoa on älykaappien hyödyntäminen osasto- ja yksikköolosuhteissa. Älykaapit edistävät lääkkeiden seurantaa, dokume
Kotihoidon asiakkaiden käyttämien teknisten apuvälineiden tiedot siirtyvät automaattisesti potilastietojärjestelmästä Gillien tietoaltaaseen.
Lääkeannostelurobotti ohjaa kotihoidon asiakkaan ottamaan oikean lääkkeen oikeana annoksena ja oikeaan aikaan. Palvelu käyttää apteekin tarjoamaa koneellista annosjakelua.
Virtuaalihoitaja analysoi asiakkaiden turvapuhelin- ja lääkerobotin käyttäytymistä sekä hoitajien kirjotuksia asiakaspaperista tekoälyä hyödyntäen.
Kuinka lähteä liikkeelle tekoälyratkaisujen kehittämisessä? Mitä tulee huomioida ja mihin pitää varautua?
Gillien eNERO-sovellus kokoaa kotihoidon asiakkaan tiedot eri järjestelmistä ja tekee tekoälyn avulla herätteitä asiakkaan voinnin muutoksesta.
Kehitetään monialaisen palvelutarpeen ennakointia ja pilotoidaan tekoälypohjainen ennustemalli sellaisten riskihenkilöiden ja asiakasryhmien tunnistamiseen, jotka ovat vaarassa ajautua käyttämään p
Verkosto tarjoaa alueille/kunnille vertaisoppimisen foorumin monialaisen palvelutarpeen tekoälypohjaisen ennustemallin kehittämiselle.
Hyteairo verkosto on kaikkien organisaatioiden ja henkilöiden avoin yhteisö.