Asiakas- ja palveluohjauksen digitaaliset ratkaisut - Chatbot asiakaspalvelun tukena, Satakunnan hyvinvointialue (RRP, P4, I4)

Selvitetään chatbot-toiminnallisuutta osana Sata-alueen asiakaspalvelua. Tavoitteena on kasvattaa digitaalisten palvelujen käyttöä ja itsepalveluastetta. Chatbot toimii osana ei-hoidollista palvelutuotantoa asiakaspalvelutyön apuna.

Toimintamallin nimi
Asiakas- ja palveluohjauksen digitaaliset ratkaisut - Chatbot asiakaspalvelun tukena, Satakunnan hyvinvointialue (RRP, P4, I4)
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Selvitetään chatbot-toiminnallisuutta osana Sata-alueen asiakaspalvelua. Tavoitteena on kasvattaa digitaalisten palvelujen käyttöä ja itsepalveluastetta. Chatbot toimii osana ei-hoidollista palvelutuotantoa asiakaspalvelutyön apuna.

Toteutuspaikka
Satakunnan hyvinvointialueen asiakaspalvelu
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Satakunnan hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)

Tekijä

Mari Lönnberg

Luotu

19.12.2024

Viimeksi muokattu

19.12.2024
Kansikuva
Chatbottia kuvaava robotin pää ja siitä tuleva puhekupla.

Kehittämisen vaihe

Kehitteillä

Ilmiöt

Kohderyhmä