Asiakas- ja palveluohjaus
Pre diabeteksen riskissä olevat tunnistetaan ja ohjataan palveluiden piiriin.
Palvelupyyntölomake on otettu käyttöön koko Pirkanmaan hyvinvointialueella osana ohjautusprosessia päihde- ja mielenterveyskuntoutujien asumispalveluihin.
TEPSIVÄ osallisuuspolku on etsivän vanhustyön asiakkaiden hyvinvoinnin, hyvän elämän ja osallisuuden valmiuksia ja voimavaroja kasvattava asiakaspolku.
Tepsivä-hyvinvointiresepti toiminnan avulla syrjäytymisvaarassa olevaa itsenäisesti asuvaa ikääntynyttä tuetaan hänelle itselleen merkityksellisen osallisuuden ja hyvän elämän pariin.
Pirkanmaan hyvinvointialueen päihde- ja riippuvuustyön erityisiin palveluihin ohjauskäytäntöjen yhtenäistäminen sosiaalihuollon ja terveydenhuollon yhteistyönä, verkostomaisena asiakasohjauksien yh
Elintapaohjauksen kriteerit ja prosessi riskitekijöitä omaavalle oppilaalle 5.lk ja 8.lk laajassa terveystarkastuksessa.
Toimintamallissa mielen hyvinvoinnin edistämisen lähtökohtana on osallisuuden kokemus, joka syntyy arkisissa kohtaamisissa ja keskinäisessä yhteistyössä.
Luoda yhtenäinen nikotiinittomuuden hoitomalli hyvinvointialueen eri palveluiden käyttöön. Tavoiteenna tukea kuntalaisten vieroitusta nikotiinista ja edistää hyvinvointioa ja terveyttä.
Tarkoituksena on yhtenäistää palvelutarpeen arviointi, palveluohjaus ja palvelupäätöksen teko koko hyvinvointialueella sekä keskittää se Seniori-Infoon.
HyTe asiakas- ja palveluohjauksen kuvaus henkilökunnalle.