Asiakas- ja palveluohjaus
Työkalu heille, jotka tekevät töitä avohuollossa itsenäistymisen kynnyksellä olevien nuorten ja nuorten aikuisten elämänlaadun eteen.
Toimintamallissa kuvataan järjestöjen etsivän vanhustyön työmenetelmää, jonka avulla pyritään edistämään parempaa vanhuutta ja torjumaan ikääntyneiden sosiaalista ulkopuolisuutta sekä yksinäisyyttä
Tavoitteet: a) kehittää ikäihmisten asiakassegmentointia, jotta digipalvelut voidaan kohdentaa tarpeiden mukaisesti, b) luoda ennakointimalli, jonka avulla optimoidaan palveluohjausta ja ennaltaehk
Uraohjain-ohjausalusta mahdollistaa urasuunnittelutaitojen kehittämisen ajasta ja paikasta riippumatta.
Pirhan porrastetun osastokuntoutuksen ja kuntoutukseen ohjaamisen mallissa pyritään ohjaamaan jatkokuntoutusta tarvitsevat potilaat sujuvammin heidän kuntoutustarpeensa mukaiseen jatkokuntoutusyksi
Uraohjain+ -hankkeen päätavoitteena oli luoda uudenlainen kestävän työllistymisen malli.
Miepä koontikirjaa voidaan käyttää sekä konsultaatioon että asiakkaiden ohjaamiseen miepä-palveluihin.
Palveluketjuissa toimivien ammattilaisten osaamista vahvistetaan vaikuttavan asiakaskohtaamisen mahdollistamiseksi. Koulutusten anti juurrutetaan osaksi arkea työpajatyöskentelyn avulla.
Selvitetään chatbot-toiminnallisuutta osana Sata-alueen asiakaspalvelua. Tavoitteena on kasvattaa digitaalisten palvelujen käyttöä ja itsepalveluastetta.
Toimintamallissa pilotoidaan LIPAS-järjestelmään toiminnallisuus, joka mahdollistaa LIPAS-järjestelmään tuotetun sisällön viennin rajapintojen kautta Digi- ja väestötietoviraston tuottamaan Palvelu