Asiakaspalautteen yhtenäisen keräämisen ja raportoinnin toimintamalli (RRP2, P4, I4)
Toimintamallin tavoitteena on kerätä ja raportoida asiakaspalautetta Kainuun hyvinvointialueella yhtenäisellä tavalla. Asiakaspalautetietoa raportoidaan THL:lle automaattisesti ja sitä hyödynnetään hyvinvointialueella palveluiden kehittämisessä.
Perustiedot
Toimintamallin nimi
Asiakaspalautteen yhtenäisen keräämisen ja raportoinnin toimintamalli (RRP2, P4, I4)
Toimintamallin lyhyt kuvaus
Toimintamallin tavoitteena on kerätä ja raportoida asiakaspalautetta Kainuun hyvinvointialueella yhtenäisellä tavalla. Asiakaspalautetietoa raportoidaan THL:lle automaattisesti ja sitä hyödynnetään hyvinvointialueella palveluiden kehittämisessä.
Toteutuspaikka
Kainuun hyvinvointialue
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Kainuun hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)
Toimintamallin kokonaisuus
Toimintamalli lyhyesti
Kansikuva
Kehittämisen vaihe
Kehitteillä