Asiakaspalautteen yhtenäisen keräämisen ja raportoinnin toimintamalli (RRP2, P4, I4)

Toimintamallin tavoitteena on kerätä ja raportoida asiakaspalautetta Kainuun hyvinvointialueella yhtenäisellä tavalla. Asiakaspalautetietoa raportoidaan THL:lle automaattisesti ja sitä hyödynnetään hyvinvointialueella palveluiden kehittämisessä. 

icon/chevron-down Created with Sketch. Perustiedot

Toimintamallin nimi
Asiakaspalautteen yhtenäisen keräämisen ja raportoinnin toimintamalli (RRP2, P4, I4)
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Toimintamallin tavoitteena on kerätä ja raportoida asiakaspalautetta Kainuun hyvinvointialueella yhtenäisellä tavalla. Asiakaspalautetietoa raportoidaan THL:lle automaattisesti ja sitä hyödynnetään hyvinvointialueella palveluiden kehittämisessä. 

Toteutuspaikka
Kainuun hyvinvointialue
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Kainuun hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)

Tekijä

Hannele Elonvuo

Luotu

12.12.2023

Viimeksi muokattu

06.05.2024
Kansikuva
Ihminen kirjoittaa kynällä puhekuplaan.

Kehittämisen vaihe

icon/bulb Created with Sketch. Kehitteillä

Ilmiöt