Digikyvykkyyden kehittäminen -työpajasarja
4-osainen työpajasarja auttaa organisaatiota tunnistamaan sopivien työkalujen avulla yrityksen digitaalisten palvelujen haasteita ja mahdollisuuksia sekä muotoilla palvelut pienten kokeilujen kautta asiakaslähtöisesti.
Digitaalinen asiakaspalvelu on yhä tärkeämpää ja monimuotoisempaa. Työyhteisöt ja työntekijät tarvitsevat tukea digitaalisten taitojen arviointiin sekä kehittämiseen.
Mallia pilotoitiin isännöintialan yrityksessä digikyvykkyyden kehittämiseksi. Ohjelman lähtökohtana olivat yrityksessä tunnistettu sähköisten palvelujen kehittämistarve. Tavoitteena oli tunnistaa sopivien työkalujen avulla yrityksen digitaalisten palvelujen haasteita ja mahdollisuuksia sekä muotoilla palvelut pienten kokeilujen kautta asiakaslähtöisesti. Työpajasarjasta julkaistiin artikkeli "Työkaluja pk-yrityksen digikyvykkyyden muotoiluun".