Monialainen asiakas- ja palveluohjaus, Länsi-Uudenmaan hva (RRP, P4, I2)

HYTE-palvelut ovat yhdenvertaisesti saavutettavia kaikille asukkaille, iästä, äidinkielestä tai toimintarajoitteista riippumatta. Tietoa HYTE-palveluista tarjotaan monikanavaisesti, jolloin se on kaikkien asukkaiden helposti saavutettavissa. 

Ratkaisun perusidea

Asiakkaan näkökulmasta: ​HYTE-palvelut ovat helposti löydettävissä ja saavutettavissa

  • HYTE-palvelut ovat yhdenvertaisesti saavutettavia kaikille asukkaille, iästä, äidinkielestä tai toimintarajoitteista riippumatta ​
  • Tietoa HYTE-palveluista tarjotaan monikanavaisesti, jolloin se on kaikkien asukkaiden helposti saavutettavissa, heille helpoimmalla tavalla ​
  • HYTE-palveluissa korostuvat asukkaiden erilaiset tarpeet ja palveluiden monimuotoisuus​

Ammattilaisen näkökulmasta:​ Selkeän ja sujuvan palvelukokemuksen mahdollistaminen ​

  • Ammattilaiset tekevät moniammatillista yhteistyötä, ja heillä on hyvä kokonaiskuva alueen HYTE-palvelutarjonnasta
  • Ammattilaisilla on osaamista ja työkaluja kommunikoida HYTE-palveluista ja ohjata asukkaita ennaltaehkäisevästi palveluiden pariin ​
  • HYTE-tietoa hyödynnetään toiminnan johtamisessa