Monialainen asiakas- ja palveluohjaus, Länsi-Uudenmaan hva (RRP, P4, I2)
HYTE-palvelut ovat yhdenvertaisesti saavutettavia kaikille asukkaille, iästä, äidinkielestä tai toimintarajoitteista riippumatta. Tietoa HYTE-palveluista tarjotaan monikanavaisesti, jolloin se on kaikkien asukkaiden helposti saavutettavissa.
Toimintamallin nimi
Monialainen asiakas- ja palveluohjaus, Länsi-Uudenmaan hva (RRP, P4, I2)
Toimintamallin lyhyt kuvaus
HYTE-palvelut ovat yhdenvertaisesti saavutettavia kaikille asukkaille, iästä, äidinkielestä tai toimintarajoitteista riippumatta. Tietoa HYTE-palveluista tarjotaan monikanavaisesti, jolloin se on kaikkien asukkaiden helposti saavutettavissa.
Toteutuspaikka
Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue, Konsernipalvelut, Strategia ja johdon tuki
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)
Ratkaisun perusidea
Asiakkaan näkökulmasta: HYTE-palvelut ovat helposti löydettävissä ja saavutettavissa
- HYTE-palvelut ovat yhdenvertaisesti saavutettavia kaikille asukkaille, iästä, äidinkielestä tai toimintarajoitteista riippumatta
- Tietoa HYTE-palveluista tarjotaan monikanavaisesti, jolloin se on kaikkien asukkaiden helposti saavutettavissa, heille helpoimmalla tavalla
- HYTE-palveluissa korostuvat asukkaiden erilaiset tarpeet ja palveluiden monimuotoisuus
Ammattilaisen näkökulmasta: Selkeän ja sujuvan palvelukokemuksen mahdollistaminen
- Ammattilaiset tekevät moniammatillista yhteistyötä, ja heillä on hyvä kokonaiskuva alueen HYTE-palvelutarjonnasta
- Ammattilaisilla on osaamista ja työkaluja kommunikoida HYTE-palveluista ja ohjata asukkaita ennaltaehkäisevästi palveluiden pariin
- HYTE-tietoa hyödynnetään toiminnan johtamisessa
Kehittämisen vaihe
Kehitteillä