Sähköinen palvelu erilaisten asiakkuuksien määrittelyyn

Asiakas ja ammattilainen tekevät yhdessä: asiakas arvioi omia voimavarojaan ja ammattilainen arvioi tilanteen monimutkaisuutta

Vaikuttaa hoidon/ palvelun järjestelyihin ja omahoidon tukikeinoihin, ei vaikuta itse hoitoon

icon/chevron-down Created with Sketch. Perustiedot

Toimintamallin nimi
Suuntima-palvelu
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Sähköinen palvelu erilaisten asiakkuuksien määrittelyyn

Asiakas ja ammattilainen tekevät yhdessä: asiakas arvioi omia voimavarojaan ja ammattilainen arvioi tilanteen monimutkaisuutta

Vaikuttaa hoidon/ palvelun järjestelyihin ja omahoidon tukikeinoihin, ei vaikuta itse hoitoon

Toteutuspaikka
Perusterveydenhuollon yksikkö/ Pirkanmaan sairaanhoitopiiri
Paikkakunta tai maakunta
Pirkanmaa
Toimintamallin rahoittaja
Ei erillisrahoitusta
Liitteet ja linkit

Luotu

07.12.2020

Viimeksi muokattu

16.11.2021
Kansikuva
Suuntima

Kehittämisen vaihe

icon/bulb Created with Sketch. Kehitteillä

Aihealueet

Asiakassegmentointi Asiakaslähtöisyys Asiakas- ja palveluohjaus

Ilmiöt

Ei liity ilmiöön

Kohderyhmä

Ammattilaiset Koko väestö Paljon palveluita tarvitsevat