Vaikuttava asiakaskohtaaminen, Satakunnan hyvinvointialue, (RRP, P4, I1)

Palveluketjuissa toimivien ammattilaisten  osaamista vahvistetaan vaikuttavan asiakaskohtaamisen mahdollistamiseksi. Koulutusten anti juurrutetaan osaksi arkea työpajatyöskentelyn avulla.

Toimintaympäristö

Organisaatio muuttuu, asiakaskohtaaminen säilyy - luodaan toimintamalli asiakkaan vaikuttavaan kohtaamiseen muuttuvissa palveluissa.

Kohderyhmä ja asiakasymmärrys
  • Asiakas- ja palveluohjaajat
  • Omaishoidon palveluohjaajat
  • Ikääntyneiden palveluiden sosiaalityöntekijät
  • Ikäkeskuksen työntekijät
  • Kotiin menevät hoitajat
  • Perhehoidon palveluohjaajat
  • Edellä mainittujen esihenkilöt
Ratkaisun perusidea

Kehitetään toimintamalli vaikuttavan asiakaskohtaamisen mahdollistamiseksi hyödyntäen koulutuksia, joiden sisältö juurrutetaan käytäntöön työpajatyöskentelyn avulla.