Vaikuttava asiakaskohtaaminen, Satakunnan hyvinvointialue, (RRP, P4, I1)

Palveluketjuissa toimivien ammattilaisten  osaamista vahvistetaan vaikuttavan asiakaskohtaamisen mahdollistamiseksi. Koulutusten anti juurrutetaan osaksi arkea työpajatyöskentelyn avulla.

Toimintamallin nimi
Vaikuttava asiakaskohtaaminen, Satakunnan hyvinvointialue, (RRP, P4, I1)
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Palveluketjuissa toimivien ammattilaisten  osaamista vahvistetaan vaikuttavan asiakaskohtaamisen mahdollistamiseksi. Koulutusten anti juurrutetaan osaksi arkea työpajatyöskentelyn avulla.

Toteutuspaikka
Satakunnan hyvinvointialue
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Satakunnan hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)

Luotu

20.01.2025

Viimeksi muokattu

20.01.2025
Ratkaisun perusidea

Kehitetään toimintamalli vaikuttavan asiakaskohtaamisen mahdollistamiseksi hyödyntäen koulutuksia, joiden sisältö juurrutetaan käytäntöön työpajatyöskentelyn avulla.

Toimintaympäristö

Organisaatio muuttuu, asiakaskohtaaminen säilyy - luodaan toimintamalli asiakkaan vaikuttavaan kohtaamiseen muuttuvissa palveluissa.

Kohderyhmä ja asiakasymmärrys
  • Asiakas- ja palveluohjaajat
  • Omaishoidon palveluohjaajat
  • Ikääntyneiden palveluiden sosiaalityöntekijät
  • Ikäkeskuksen työntekijät
  • Kotiin menevät hoitajat
  • Perhehoidon palveluohjaajat
  • Edellä mainittujen esihenkilöt

Kehittämisen vaihe

Kehitteillä

Ilmiöt

Kohderyhmä