Tiedonhallinta
Jokainen työntekijä saa tarpeellisen ja ajantasaisen tiedon työyksikön ja asukkaiden tilanteesta raportointikäytäntöjä miettimällä ja kehittämällä.
Laaditaan kyselyjen pohjalta yhteiset pelisäännöt, jotka käydään kehittämistiimin jäsenten avaamana läpi. Allekirjoituksella sitoudutaan pelisääntöihin. Yhteishengen ja -työn paraneminen.
Rakenteellisen sosiaalityön alueellinen toteutussuunnitelma on laadittu ja sen käyttöönotto on aloitettu sekä juurruttamista tuettu erilaisilla tilaisuuksilla ja sosiaalisen raportoinnin prosessin
Selkeytetään ja järjestetään sähköistä tiedostokirjastoa työyksikön tarpeisiin sopivaksi.
Luodaan työyhteisöön yhteiset kokouskäytänteet.
Kehitetään työyksikön tarpeisiin osaamisen checklist, joka tukee henkilöstön osaamista ja arvioi kehittämistarpeita.
Sata-alueella pilotoidaan tekoälyratkaisua, jossa esihenkilöt ja johtajat voivat esittää kysymyksiä palvelussuhdeasioihin liittyen.
Sosiaalihuollon saatavuustietojen luotettava tilastointi edellyttää oikeellista ja yhteismitallista asianhallintaa.
Pirkanmaan hyvinvointialueella modernisoitiin aiemmin nimellä AVPH Palveluohjain -kulkenut palvelupaikkojen hallintaohjelma ja palvelu otettiin onnistuneesti käyttöön.
Työyhteisön yhteiseen käyttöön Teams-tiimi, jotta tieto löytyy yhdestä paikasta ja on helposti saatavilla.