Kehitetään toimintamalli asiakaskokemuksen keräämiseksi uudella asiakaspalautejärjestelmällä, laadukkaan, vertailukelpoisen ja ajantasaisen asiakaskokemukseen ja asiakaspalautteeseen liittyvän tied
Osallisuusraadin tarkoituksena on tarjota alueen asukkaille ja asiakkaille mahdollisuus vaikuttaa palveluiden kehittämiseen.
Kehittäjäasiakkaat ovat osallistunet laajasti Vasa 2 -hankkeen kehittämiseen.
Kasvava kokemusasiantuntijuus-toimintamallia pilotoitiin asiakasryhmälle, jotka ovat sosiaali- ja terveyspalveluiden piirissä.
Uudistuva ja Osaava Suomi 2021–2027-ohjelman toimintalinjan 5. Sosiaalisten innovaatioiden Suomi erityistavoitteessa 5.1.
Jalkautuva toiminta tavoittaa julkisilla paikoilla, erityisesti ikämiesten suosimissa paikoissa liikkuvia 60+ miehiä ja tarjoaa mahdollisuuden viestittää heille heitä puhuttelevalla tavalla miespor
Vertaisohjaajana vapaaehtoistoiminnassa -malli kuvaa vertaisohjaajatoiminnan toteutusta yhdistyksissä/järjestöissä toteutettavassa vapaaehtoistoiminnassa.
Heikoimmassa asemassa olevien osallisuutta ja toimijuutta voidaan vahvistaa hyviksi arvioiduilla hyvillä käytännöillä, erityisesti matalan kynnyksen mielenterveys- ja päihdepalveluiden kontekstissa
Toimintamalli jäsentää ammattilaisten työskentelyä 28 päivän ajan nuoren muuttaessa lastensuojelun asuinyksikköön.
Asiakaspalautekysely Työikäisten mielenterveys- ja päihdekuntoutujien asumispalvelujen asiakkaille ja heidän läheisilleen.