Asiakaslähtöinen tarvekartoitus - asiakasosallisuuden kokemusta edistämässä

Toimintamallin lyhyt kuvaus

Asiakaslähtöisellä tarvekartoituksella tunnistetaan ikäihmiselle merkityksellisiä ja tärkeitä toimintoja ja niiden haasteita. Sen avulla voidaan mitata hyvinvointiteknologian käytön vaikutuksia ja kohdentaa palveluja iäkkäiden tarpeiden mukaan.

Kehittäjät

Jos haluat kehittäjäksi, ota yhteyttä ylläpitäjään. Ylläpitäjä voi liittää rekisteröityneitä käyttäjiä kehittäjiksi.

Muistiliitto ry
Ylläpitäjä
Oulun Ammattikorkeakoulu Oy
Ylläpitäjä
Oulun Ammattikorkeakoulu Oy
Kehittäjä
Oulun Ammattikorkeakoulu Oy
Kehittäjä
Oulun Ammattikorkeakoulu Oy
Kehittäjä
Oulun Ammattikorkeakoulu Oy
Kehittäjä