Digivuorovaikutus osallisuuden tukena asiakastyössä
Toimintamallin lyhyt kuvaus
Digitaalisessa ympäristössä tapahtuvassa asiakkaan kohtaamisessa voidaan hyödyntää erilaisia vuorovaikutustapoja ja -keinoja, jotka madaltavat osallistumiskynnystä sekä tukevat osallistujien omaehtoista ja yhdenvertaista osallistumista.
Kehittäjät
Jos haluat kehittäjäksi, ota yhteyttä ylläpitäjään. Ylläpitäjä voi liittää rekisteröityneitä käyttäjiä kehittäjiksi.
![](/sites/default/files/styles/user_image_small/public/pictures/2020-03/SOKRA_tunnus_RGB_vari_L.png?itok=fkyvh4Hx)
![](/themes/custom/innokyla/apps/drupal/images/liftbg.jpg)
![](/sites/default/files/styles/user_image_small/public/pictures/2020-08/kuva%20elokuu%202020.png?itok=g_rbpSpv)