Toimintamallin ideana on tuoda sosiaalityöntekijät osaksi tiimimallia ja helpottaa asiakkaan asioiden hoitamista eri työntekijäryhmien yhteistyöllä. Tavoitteena yhteisasiakkaiden asioiden haltuun ottaminen ja integraation toteutuminen.

Toimintaympäristö

ks esittely sivulle liitetty diaesitys

Lähtötilanne ja strategiset liittymäkohdat

ks esittely sivulle liitetty diaesitys

Kehitystyön lähtökohtana olevat tarpeet

ks esittely sivulle liitetty diaesitys

Kehittäjäjoukon kokoaminen ja yhteiskehittäminen

ks esittely sivulle liitetty diaesitys

Tavoiteltu muutos

ks esittely sivulle liitetty diaesitys ja kuvat

Muutoksen mittaaminen

ks esittely sivulle liitetty diaesitys

- asiakaspalautteen kerääminen systemaattisemmin 7/2023 alkaen

- käyntimäärien ja syiden tilastointi

- asiakkuuksien tilastointi

Toteutussuunnitelma

ks esittely sivulle liitetty diaesitys

Kohderyhmä ja asiakasymmärrys

ks esittely sivulle liitetty diaesitys

Ratkaisun perusidea

Integraation toteuttaminen käytännössä siten että asiakas saa vastaanottokäynnillä tarvittaessa sekä terveydenhuollon että sosiaalihuollon palvelut. Monialaisia palveluja tarvitsevia asiakkaita tavoitetaan samalla käyntikerralla ja heidän asiastaan konkreettisesti kyetään ottamaan koppia.

Liitteet
Kuva
Toimintamallin esittely
Kuva
Tilastoja