Asiakkaan palvelupolkujen kuvaaminen, Päijät-Hämeen hyvinvointialue (RRP, P4, I2)

Asiakkaan palvelupolku on sisältö- ja prosessimuotoiltu yhteensovitettu palveluketju tai -kokonaisuus asiakkaan näkökulmasta kuvattuna. Polun avulla kokonaisuus on asiakkaalle läpinäkyvä ja mahdollistaa oman palvelukokonaisuuden rakentamista.

icon/chevron-down Created with Sketch. Perustiedot

Toimintamallin nimi
Asiakkaan palvelupolkujen kuvaaminen, Päijät-Hämeen hyvinvointialue (RRP, P4, I2)
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Asiakkaan palvelupolku on sisältö- ja prosessimuotoiltu yhteensovitettu palveluketju tai -kokonaisuus asiakkaan näkökulmasta kuvattuna. Polun avulla kokonaisuus on asiakkaalle läpinäkyvä ja mahdollistaa oman palvelukokonaisuuden rakentamista.

Toteutuspaikka
Päijät-Hämeen hyvinvointialue, hanketoimisto, RRP 3053
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus

Tekijä

Essi Lipponen

Luotu

21.11.2023

Viimeksi muokattu

18.06.2024

icon/chevron-down Created with Sketch. Toimintamallin kuvaus

Kohderyhmä ja asiakasymmärrys **

Viestinnällisten asiakaspolkukuvausten kohderyhmänä ovat asiakkaat, läheiset ja sidosryhmät. Ammattilaiset voivat hyödyntää polkuja asiakkaan ohjaamisessa.

Asiakkaita/kehittäjäasiakkaita on ollut joidenkin polkujen kuvaamisessa mukana tuottamassa sisältöä poluille. Muotoilluista poluista on pyydetty kommentteja asiakkailta/kehittäjäasiakkailta ja polkuja on muokattu saadun palautteen perusteella.

Kehittämisen vaihe

icon/bulb Created with Sketch. Kehitteillä

Ilmiöt