Asiakasosallisuus
Kehitetään toimintamalli asiakaskokemuksen systemaattiseen keräämiseen uuden asiakaspalautejärjestelmän avulla.
Osallisuusraadin tarkoituksena on tarjota alueen asukkaille ja asiakkaille mahdollisuus vaikuttaa palveluiden kehittämiseen.
Tavoitteena on asiakaslähtöinen HR-palvelu.
Toimintamallin kuvaukseen tullaan kuvaamaan kokemustoimija- ja kokemusasiantuntijatoiminnan kehittämisestä Kanta-Hämeen hyvinvointialueella.
Kokonaisuus kokoaa yhteen asiakaslähtöisiä ja osallistavia RAI-arviointikäytäntöjä.
Asiakaskeskeisyys on nykypäivän palvelukehityksen kulmakivi, mutta sen toteutuminen vaatii aitoa asiakasosallisuutta.
Yhteiskehittämisen osallistavat menetelmät tarjoavat keinon kehittää palveluita haavoittuvassa asemassa oleville ihmisille.
Asiakaskokemustiedon systemaattisen mittaamisen, käsittelyn ja hyödyntämisen toimintamallin ja uuden asiakaspalauteratkaisun käyttöönotto Keski-Suomen hyvinvointialueella.
Asukkaat voivat itse arvioida työ- ja toimintakykynsä kehitetyn itsearviointityökalun avulla.
Toimintaohjeet tukiviittomien käytöstä kehitysvammaisen henkilön RAI-arvioinnin kysymyksissä, joissa selvitetään henkilön omia ajatuksia, kokemuksia, tuntemuksia tai mielipiteitä.