Terveydenhuollon tilannekohtaisen asiakaspalauteen mittaaminen

Hyödynnä jokaista asiakkaan kohtaamista palautepohjaisilla toimilla! Mukautuva Howazit mahdollistaa lyhyen ja täsmällisen yhteydenpidon asiakkaan kanssa, samalla palvelu ohjaa ja opastaa asiakkaan kohti haluttua toimintaa. 

Toimintaympäristö

Ei ole epäilystäkään siitä, etteikö palautteen pyytäminen ole välttämätöntä; se on luotettava tapa, jonka avulla voidaan kertoa yritykselle siitä, miten asiakkaat näkevät brändin, tuotteen tai palvelun, ja samalla osoittaa, missä muutoksia ja parannuksia tarvitaan.

Palautteen saamiseksi voidaan käyttää erilaisia ​​menetelmiä. Tämä voi vaihdella perinteisistä tekniikoista, kuten kyselyistä ja kommenttikorteista, nykyaikaisiin lähestymistapoihin, kuten sähköpostit, sosiaalinen media ja mobiilisovellukset. Muista, että asiakkaasi mukavuuden tulee olla etusijalla palautemenetelmää valittaessa.

Asiakaspalaute on avainasemassa yrityksen kyvyssä sopeutua, kasvaa ja menestyä nykypäivän asiakaskeskeisillä markkinoilla. Älä pidä sitä pelkkänä rutiinitehtävänä, vaan yhtenä liiketoimintastrategiasi ohjaavista voimista.

Kohderyhmä ja asiakasymmärrys

Potilaiden ja omaisten viestintä
Howazit palvelua käyttävät lukuisat lääkäriasemat ja sairaalat. Howazit mahdollistaa potilaiden omaisten tiedonsaantia, parantaa yhteydenpitoa ja lisää tyytyväisyyttä sekä vähentää hoitohenkilökunnan työtaakkaa.
Tarjoamalla henkilökohtaista huolenpitoa (mittakaavassa) palveluntarjoajat voivat tukea potilaiden omaisia ja vähentää heidän huoltaan. Lisäksi huolehditaan siitä, että kaikki asiaankuuluvat tiedot jaetaan.
(Lääkitystä seurataan, kroonisia sairauksia hoidetaan oikein, hoito ja tiedottaminen ennen leikkausta, sairaalan jälkeinen kotiutus sujuu kitkattomasti jne).

Liitteet
Ratkaisun perusidea

Laajenna ja avaa liiketoiminnan potentiaalia. Mittaa asiakastyytyväisyyttä, hanki reaaliaikaisia ​​näkemyksiä, paranna asiakaskokemusta ja korjaa mahdollinen virhe heti.

Asiakaspalaute on asiakkaiden jakamaa tietoja, näkemyksiä, ongelmia ja ehdotuksia heidän kokemuksistaan ​​yrityksen tuotteista, palveluista tai yleisesti asiakaskohtaamisesta. Tätä palautetta voidaan kerätä eri tavoilla, kuten kyselyillä, arvosteluilla, sosiaalisessa mediassa tai suoralla viestinnällä. Se toimii arvokkaana työkaluna yrityksille asiakastyytyväisyyden ymmärtämisessä, tarjontansa parantamisessa ja tietoisten päätösten tekemisessä.

Liitteet
Toimivuuden ja käyttöönoton ehdot

Sopimuksen mukaan.