Yhteiskunnallisen markkinoinnin käyttö muutostyössä
Toimintamallin lyhyt kuvaus
OPAS, joka sisältää muutoksen läpiviennin prosessikuvauksen ja työkaluja yhteiskunnallisen markkinoinnin kahdeksan kriittisen menestystekijän varmistamiseksi kehittämisprosessin eri vaiheissa. Toimintamalli siirrettiin vanhasta verkkopalvelusta 6/2020 toimituksen puolesta
Kehittäjät
Jos haluat kehittäjäksi, ota yhteyttä ylläpitäjään. Ylläpitäjä voi liittää rekisteröityneitä käyttäjiä kehittäjiksi.
![](/sites/default/files/styles/user_image_small/public/pictures/2020-01/Toimituksen-profiilikuva_0.png?itok=ByBC2H40)
![](/sites/default/files/styles/user_image_small/public/pictures/2024-05/Profiilikuva_Erica_2022.jpg?itok=E-VzxD-E)