Asiakasosallisuuden edistäjien verkosto, jonka tavoitteena jakaa tietoa aiheesta sekä edistää toimintaa yhdessä Päijät-Hämeen hyvinvointialueella. 

icon/chevron-down Created with Sketch. Perustiedot

Toimintamallin nimi
Asiakasosallisuuden edistäjien verkosto
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Asiakasosallisuuden edistäjien verkosto, jonka tavoitteena jakaa tietoa aiheesta sekä edistää toimintaa yhdessä Päijät-Hämeen hyvinvointialueella. 

Toteutuspaikka
Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)
Toimintamallin kokonaisuus

Tekijä

Elina Leinonen

Luotu

09.05.2023

Viimeksi muokattu

22.12.2023
Ratkaisun perusidea **

Hyvinvointialueelle perustettiin asiakasosallisuuden edistäjien verkosto, johon haluttiin mukaan henkilöitä, jotka työssään toteuttavat asiakasosallisuustoimintaa tai ovat kiinnostuneita aiheesta. Verkoston ydintehtävänä on tuottaa tietoa asiakasosallisuuden nykytilasta, toiminnan mahdollisuuksista, koota yhteen hyviä käytäntöjä sekä kartoittaa, millaista tukea toimintakulttuurin edistämiseksi tarvitaan. Verkoston tarkoituksena on toimia tiedottamisen kanavana verkoston ja toimialojen sekä asiakasosallisuutta ohjaavan ja linjaavan työryhmän välillä. Verkoston tavoitteena on kokoontua neljä kertaa vuodessa. Verkosto kokoontui Tulevaisuuden sote-keskus -hankkeen aikana kolme kertaa ja jäseniä saatiin yhteensä 24 henkilöä hyvinvointialueen eri tulosalueilta.

Verkoston toiminta on kehitteillä ja kuvaus täydentyy myöhemmin.

Kansikuva
Päijät-Hämeen hyvinvointialue tunnus (sydämet)

Kehittämisen vaihe

icon/bulb Created with Sketch. Kehitteillä

Kohderyhmä