Asiakasosallisuuden edistäjien verkosto
Asiakasosallisuuden edistäjien verkosto, jonka tavoitteena jakaa tietoa aiheesta sekä edistää toimintaa yhdessä Päijät-Hämeen hyvinvointialueella.
Toimintamallin nimi
Asiakasosallisuuden edistäjien verkosto, jonka tavoitteena jakaa tietoa aiheesta sekä edistää toimintaa yhdessä Päijät-Hämeen hyvinvointialueella.
Hyvinvointialueelle perustettiin asiakasosallisuuden edistäjien verkosto, johon haluttiin mukaan henkilöitä, jotka työssään toteuttavat asiakasosallisuustoimintaa tai ovat kiinnostuneita aiheesta. Verkoston ydintehtävänä on tuottaa tietoa asiakasosallisuuden nykytilasta, toiminnan mahdollisuuksista, koota yhteen hyviä käytäntöjä sekä kartoittaa, millaista tukea toimintakulttuurin edistämiseksi tarvitaan. Verkoston tarkoituksena on toimia tiedottamisen kanavana verkoston ja toimialojen sekä asiakasosallisuutta ohjaavan ja linjaavan työryhmän välillä. Verkoston tavoitteena on kokoontua neljä kertaa vuodessa. Verkosto kokoontui Tulevaisuuden sote-keskus -hankkeen aikana kolme kertaa ja jäseniä saatiin yhteensä 24 henkilöä hyvinvointialueen eri tulosalueilta.
Verkoston toiminta on kehitteillä ja kuvaus täydentyy myöhemmin.