Asiakkaan ohjaaminen fysioterapeutin hoidon tarpeen arvioon puhelinkontaktista (RRP, P4, I1)

Toimintamallin lyhyt kuvaus

Asiakkaan soittaessa tuki- ja liikuntaelinvaivoista terveysasemalinjalle, hänet ohjataan fysioterapeutin hoidon tarpeen arvioon. Asiakkaalle soitetaan takaisin kahden arkipäivän kuluessa ja hänet ohjataan ensisijaisesti fysioterapeutin vastaanotolle.

Kehittäjät

Jos haluat kehittäjäksi, ota yhteyttä ylläpitäjään. Ylläpitäjä voi liittää rekisteröityneitä käyttäjiä kehittäjiksi.

Kymenlaakson hyvinvointialue
Ylläpitäjä
Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä (Kymsote)
Ylläpitäjä
Kymenlaakson hyvinvointialue
Ylläpitäjä
Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä (Kymsote)
Ylläpitäjä