Markkinointi

Suodata hakutuloksia
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Satakunnan hyvinvointialue
Aihealueet
Perhekeskus
Verkostot
Digitaaliset palvelut
Markkinointi
Ilmiöt
Ei liity ilmiöön
Kohderyhmä
Ammattilaiset
Lapset ja varhaisnuoret
Nuoret
Perheet
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Perhekeskusten verkkosivut tuodaan asiakaslähtöisemmiksi ja saavutettavimmiksi, jolloin tarvittavat palvelut löytyvät paremmin.

Themes
Markkinointi
Viestintä
Phenomena
Ei liity ilmiöön
Uutinen
Ingress

Oli jo 17. kerran aika palkita kuntamarkkinoinnin parhaimmisto Kuntamarkkinoilla. Tänä vuonna kilpailuun saapui 40 kilpailutyötä, joista 10 pääsi shortlistalle.

Themes
Kunnat
Markkinointi
Palkinnot
Viestintä
Uutinen
Ingress

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailu shortlistalle valitut työt ovat selvillä. Kuntamarkkinoinnin helmiä etsittiin tänä vuonna 17. kerran.

Kokonaisuus
Lyhyt kuvaus

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuun osallistui 40 kilpailutyötä. Tässä on esitelty shortlistalle valitut kilpailutyöt.

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Hamina
Aihealueet
Markkinointi
Kohderyhmä
Ikäihmiset
Perheet
Työikäiset
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Hamina tavoitteli kampanjallaan tunnettuutta sekä erityisesti aktiivisia ja arjen luksusta arvostavia senioreita uusiksi kuntalaisiksi.

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Liminka
Aihealueet
Varhaiskasvatus
Markkinointi
Viestintä
Kuntalaiset
Yliopisto
Kohderyhmä
Nuoret
Opiskelijat
Perheet
Työikäiset
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Limingan kunta vastaa varhaiskasvatuksen rekrytointihaasteeseen pussillisella poppaskonsteja! Sadun Maija Poppanen on melkoinen persoona, mutta ennen kaikkea aivan erinomainen lasten kanssa.

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Punkalaidun
Aihealueet
Markkinointi
Maaseutu
Elinvoima ja elinkeinot
Ilmiöt
Ei liity ilmiöön
Kohderyhmä
Koko väestö
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

42 vapaaehtoista nykyistä tai entistä punkalaitumelaista saivat sosiaalisen median kanavat vapaaseen käyttöön viikon ajaksi vuorollaan.

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Rovaniemi
Aihealueet
Markkinointi
Viestintä
Osallisuus
Kohderyhmä
Koko väestö
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Osallistaen uudistettu Rovaniemen brändi lisää elinvoimaa ja hyvinvointia. Sitä hyödynnetään monipuolisesti ja läpileikkaavasti kaupungin toiminnassa.

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Pohjois-Karjala
Aihealueet
Hyvinvointialue
Markkinointi
Demokratia
Ideointi ja oivalluttaminen
Osallisuus
Ilmiöt
Hyvinvointitalous
Kohderyhmä
Koko väestö
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Pohjois-Karjalan hyvinvointialue ideoi lokakuussa 2021 aluevaalihaasteen, jossa se haastoi savolaiset äänestyskilpailuun. Tavoitteena oli lisätä asukkaiden kiinnostusta aluevaaleihin.

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Imatra
Aihealueet
Työvoimapalvelut
Markkinointi
Kampanja
Seutukaupungit
Kuntakonsernit
Ilmiöt
Ei liity ilmiöön
Kohderyhmä
Koko väestö
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Imatran kaupunginjohtajan markkinointikampanja toteutettiin keväällä 2021.