Kyseessä on terveyden- ja hyvinvoinnin digitaalisen palvelun kehittäminen Pohteen hyvinvointialueelle. Toimenpiteet kohdistuvat Palvelutietovarantoon (PTV) ja sen laadun varmistamiseen.
Tarkoituksena on edesauttaa hoitoprosessin sujuvuutta ja tarjota potilaalle ymmärrettävää ja oikea-aikaista tietoa hoidosta. Ammattilaisnäkymä on suunniteltu hoidon koordinointiin ja ohjaukseen.
AVH-potilaan digihoitopolku tukee ja ohjaa erikoissairaanhoidosta kotiutuvia TIA, aivoverenvuoto ja aivoinfarktipotilaita heidän sairauden hoidossa, seurannassa ja omahoidon onnistuneessa toteutta
Tarkoitus on kehittää digitaalinen hoitopolku perusterveydenhuollon pitkäaikaissairaille.
Suun terveydenhuollossa pilotoidaan neljän DentView -virtuaalikioskin käyttöä.
Neuvola-applikaatio ja sen keskusteleva tekoäly Eloisa vastaavat luotettavasti raskauteen, synnytykseen ja lapsen hoitoon liittyviin kysymyksiin yli 100 eri kielellä.
Etelä-Karjalan RRP - HAPPEE2 Sujuvat palvelut -valmennuksessa keskiössä on asiakkaalle ja potilaalle tuotettava arvo.
Toimintamallissa on kuvattu geneerinen malli digitaalisten hoito- ja palvelupolkujen suunnitteluun ja käyttöönottoon.
Alaselkäkipupotilaalla on käytössään mobiilisovellus, jossa on tietoa alaselkäkivusta, sen taustoista, omahoito-ohjeita sekä mahdollisuus lähettää viestejä fysioterapeutille.
Helsingissä on otettu käyttöön Hampaiden tai suun alueen oire tai vamma -oirearvio.