Asiakaspalautejärjestelmän yhtenäistäminen ja laajentaminen, Etelä-Savon HVA (RRP, P4, I4)

Etelä-Savon hyvinvointialueella yhtenäistetään ja laajennetaan asiakaspalautteen keruuta. Asiakaspalautetieto on tärkeää, kun arvioidaan hyvinvointialueen tuottamien palvelujen palveluiden laatua, saatavuutta ja palvelujärjestelmän toimintaa.

 

 

Toimintamallin nimi
Asiakaspalautejärjestelmän yhtenäistäminen ja laajentaminen, Etelä-Savon HVA (RRP, P4, I4)
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Etelä-Savon hyvinvointialueella yhtenäistetään ja laajennetaan asiakaspalautteen keruuta. Asiakaspalautetieto on tärkeää, kun arvioidaan hyvinvointialueen tuottamien palvelujen palveluiden laatua, saatavuutta ja palvelujärjestelmän toimintaa.

 

 

Toteutuspaikka
Etelä-Savon hyvinvointialue
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Etelä-Savon hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)

Luotu

02.02.2024

Viimeksi muokattu

28.11.2024

Kehittämisen vaihe

Kehitteillä

Ilmiöt

Kohderyhmä