Asiakaspalautejärjestelmän yhtenäistäminen ja laajentaminen, Etelä-Savon HVA (RRP, P4, I4)
Etelä-Savon hyvinvointialueella yhtenäistetään ja laajennetaan asiakaspalautteen keruuta. Asiakaspalautetieto on tärkeää, kun arvioidaan hyvinvointialueen tuottamien palvelujen palveluiden laatua, saatavuutta ja palvelujärjestelmän toimintaa.
Toimintamallin nimi
Asiakaspalautejärjestelmän yhtenäistäminen ja laajentaminen, Etelä-Savon HVA (RRP, P4, I4)
Toimintamallin lyhyt kuvaus
Etelä-Savon hyvinvointialueella yhtenäistetään ja laajennetaan asiakaspalautteen keruuta. Asiakaspalautetieto on tärkeää, kun arvioidaan hyvinvointialueen tuottamien palvelujen palveluiden laatua, saatavuutta ja palvelujärjestelmän toimintaa.
Toteutuspaikka
Etelä-Savon hyvinvointialue
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Etelä-Savon hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)
Toimintamallin kokonaisuus
Kehittämisen vaihe
Kehitteillä