Asiakaspalautteen yhtenäisen keräämisen toimintamalli (RRP, P4, I4)

Toimintamallin tavoitteena on kerätä asiakaspalautetta Kainuun hyvinvointialueella kansallisesti yhtenäisellä tavalla. 

Toimintamallin nimi
Asiakaspalautteen yhtenäisen keräämisen toimintamalli (RRP, P4, I4)
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Toimintamallin tavoitteena on kerätä asiakaspalautetta Kainuun hyvinvointialueella kansallisesti yhtenäisellä tavalla. 

Toteutuspaikka
Kainuun hyvinvointialue
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Kainuun hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)

Tekijä

Hannele Elonvuo

Luotu

12.12.2023

Viimeksi muokattu

23.10.2024
Kansikuva
Ihminen kirjoittaa kynällä puhekuplaan.

Kehittämisen vaihe

Kehitteillä

Ilmiöt