Asiakassegmentoinnin työkalu, Helsingin kaupungin suun terveydenhuolto

Asiakaspalvelun päätöksenteon tueksi tarkoitettu digitaalinen asiakassegmentoinnin työkalu, joka hyödyntää potilastietojärjestelmästä saatavaa tietoa, ja antaa arvion potilaan hoidon tarpeesta nykyistä haastattelukäytäntöä nopeammin. 

Toimintamallin nimi
Asiakassegmentoinnin työkalu, Helsingin kaupungin suun terveydenhuolto
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Asiakaspalvelun päätöksenteon tueksi tarkoitettu digitaalinen asiakassegmentoinnin työkalu, joka hyödyntää potilastietojärjestelmästä saatavaa tietoa, ja antaa arvion potilaan hoidon tarpeesta nykyistä haastattelukäytäntöä nopeammin. 

Toteutuspaikka
Helsingin kaupungin suun terveydenhuolto, asiakaspalvelu. Työkalun tuottamaa tietoa voidaan hyödyntää myös tietojohtamisessa ja kliinisen työn tukena.
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Helsinki
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus

Luotu

09.05.2025

Viimeksi muokattu

09.05.2025

Kehittämisen vaihe

Being developed

Kohderyhmä