Asiakassegmentoinnin työkalu, Helsingin kaupungin suun terveydenhuolto
Asiakaspalvelun päätöksenteon tueksi tarkoitettu digitaalinen asiakassegmentoinnin työkalu, joka hyödyntää potilastietojärjestelmästä saatavaa tietoa, ja antaa arvion potilaan hoidon tarpeesta nykyistä haastattelukäytäntöä nopeammin.
Toimintamallin nimi
Asiakassegmentoinnin työkalu, Helsingin kaupungin suun terveydenhuolto
Toimintamallin lyhyt kuvaus
Asiakaspalvelun päätöksenteon tueksi tarkoitettu digitaalinen asiakassegmentoinnin työkalu, joka hyödyntää potilastietojärjestelmästä saatavaa tietoa, ja antaa arvion potilaan hoidon tarpeesta nykyistä haastattelukäytäntöä nopeammin.
Toteutuspaikka
Helsingin kaupungin suun terveydenhuolto, asiakaspalvelu. Työkalun tuottamaa tietoa voidaan hyödyntää myös tietojohtamisessa ja kliinisen työn tukena.
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Helsinki
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus
Kehittämisen vaihe
Being developed