Chatbot -palvelun laajentaminen Päijät-Hämeen hyvinvointialueella
Chatbot-palvelun laajentaminen koko hyvinvointialueen laajuiseksi ja digipalveluiden saatavuuden varmistamiseksi
Käyty 95 keskustelua päivässä
Vastauspolkuja 489 kpl
Keskimäärin 70% sivustolla vierailleista käyttäjistä aloitti keskust. chatbotin kanssa
Toimintamallin nimi
Chatbot-palvelun laajentaminen koko hyvinvointialueen laajuiseksi ja digipalveluiden saatavuuden varmistamiseksi
Käyty 95 keskustelua päivässä
Vastauspolkuja 489 kpl
Keskimäärin 70% sivustolla vierailleista käyttäjistä aloitti keskust. chatbotin kanssa
Pohjana kehittämiskohteille ja työpaketeille toimivat THL:n koordinoima digipalveluiden nykytilakartoitus, alueen digitaalisen kypsyystason arviointi sekä hankkeen 1. vaiheessa toteutettava toimeenpanosuunnitelma.
Päijät-Hämeen hyvinvointialueen sote-palveluiden käyttäjät
- Vuonna 2020 alueella 22,5 % oli asioinut sähköisesti sosiaali- ja terveyspalveluissa, mikä edustaa maan keskitasoa.