Tietojohtaminen
Rakenteellisen sosiaalityön raportoinnin kehittäminen-projektissa THL kehittää ja mallintaa yhdessä hyvinvointialueiden kanssa tavan, jolla rakenteellisen sosiaalityön tieto tuotetaan yhtenäisellä
Pilotoitiin vuorovaikutteista verkkoaivoriiheä kuntalaisten ja henkilöstön yhteiskehittämisen ja osallistamisen tapana.
Kehitetään kotihoidon asiakaskokemustiedon mittaristoa terveyden- ja hyvinvointilaitoksen (THL) kansallista kysymyspatteristoa hyödyntäen.
Hyvinvointiteknologian käyttöönoton edistämisessä on olennaista hyödyntää tiedolla johtamista.
Toimintamalli systeemiselle perhekeskuksen kehittämiselle, jossa yhteinen työ muodostuu perheiden tarpeen ympärille, mukaan kutsutaan tarvittavat toimijat ja työskennellään systeemisellä työotteell
Lähiesihenkilön RAI-tiedolla johtamisen tueksi on Pirkanmaalla luotu yhdenmukainen vuosikello.
Organisaatiotason toimintamalli systemaattiseen asiakaspalautteiden keräämiseen ja käsittelyyn sekä palautteiden hyödyntämiseen.
Kirjaamisen ja kirjaamisen ohjeistuksen kehittäminen yhtenäiseksi Kymsoten alueella. Tiedonhakuun ammattilaisen portaalin kehittäminen ja jalkauttaminen.
Suoritekäsikirjan tarkoituksena on määritellä toiminnassa käytettäviä käsitteitä, yhtenäistää suoritteiden kirjaamista ja tilastointia sekä tukea ammattilaisen toiminnan tilastointia käytännön lähe
Luodaan yhteinen tiedolla johtamisen mahdollistava malli, jolla seurataan ja arvioidaan käytössä olevien ja kehitettävien arviointityövälineiden ja mittareiden avulla asiakkaan tarpeiden oikeaan ai