Pitkäaikaissairaiden hoito- ja palvelukokonaisuuden nykytilan kartoittamiseksi tarvittiin tietoa siitä, miten asiakasta ohjataan ja miten palveluprosessi lähtee liikkeelle asiakkaan ottaessa yhteyt
Asiakaskoordinaattori-toimintamallin ja Nuoren mieli-palvelun kehittämisen tavoitteena on lisätä ammattilaisten tarjoamia ja monikanavaisia alle 18 -vuotiaiden mielen hyvinvointia ja mielenterveytt
Nepsytori-toiminnan tarkoituksena on lisätä ja vahvistaa varhaiskasvatuksen ja koulun henkilöstön sekä vanhempien tietoa, ymmärrystä ja keinoisuutta kohdata ja ohjata nepsypiirteisiä lapsia ja nuor
Eri organisaatioiden ammattilaiset muodostavat Työn ratkojat -verkoston, joka tarjoaa Ratko-palvelua työnantajille.
Siun soten hyvinvointialueen asukkaille annettavaa digitukea kehitetään osana siun soten strategista digiohjelmaa.
Tavoitteena on parantaa tyypin 2 diabetekseen ja prediabetekseen sairastuneiden hoitoa ja elintapaohjausta, vahvistaa omahoitoa, ennaltaehkäistä lisäsairauksien ja komplikaatioiden kehittymistä sek
Vahvistetaan sote-ammattilaisten hyte-osaamista monialaisessa asiakas- ja palveluohjauksessa.
Tavoitteena on, että Pohjois-Karjalan hyvinvointialueella kerätään asiakaskokemustietoa kansallisesti yhtenevällä tavalla kaikista palveluista digitaaliset palvelut mukaan lukien.
Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen ja alueen järjestöjen ja seurakuntien välinen yhteistyömalli, jonka avulla tunnistetaan järjestöjen ja seurakuntien hyte-palvelut ja kannustetaan kuvaamaan toimin
Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen toimintamalli, jonka avulla tunnistetaan sosiaali- ja terveydenhuollon hyvinvointia ja terveyttä edistävät palvelut sekä vahvistetaan PTV:n käyttöä osana palvelua