Asiakaspalautejärjestelmä, Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue

Asiakaspalautejärjestelmien avulla saatavaa asiakaskokemustietoa hyödynnetään palvelujen kehittämistyön tukena. Rakennetaan asiakaspalautejärjestelmien kokonaisuus asiakaskokemuksen tavoittamiseksi. Osallistutaan kansalliseen kehitystyöhön. 

icon/chevron-down Created with Sketch. Perustiedot

Toimintamallin nimi
Asiakaspalautejärjestelmä, Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Asiakaspalautejärjestelmien avulla saatavaa asiakaskokemustietoa hyödynnetään palvelujen kehittämistyön tukena. Rakennetaan asiakaspalautejärjestelmien kokonaisuus asiakaskokemuksen tavoittamiseksi. Osallistutaan kansalliseen kehitystyöhön. 

Toteutuspaikka
Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)

Luotu

06.10.2023

Viimeksi muokattu

27.03.2024
Kansikuva
Palautteen antaminen

Kehittämisen vaihe

icon/bulb Created with Sketch. Kehitteillä

Ilmiöt

Kohderyhmä