Asiakaspalautejärjestelmä, Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Asiakaspalautejärjestelmien avulla saatavaa asiakaskokemustietoa hyödynnetään palvelujen kehittämistyön tukena. Rakennetaan asiakaspalautejärjestelmien kokonaisuus asiakaskokemuksen tavoittamiseksi. Osallistutaan kansalliseen kehitystyöhön.
Perustiedot
Toimintamallin nimi
Asiakaspalautejärjestelmä, Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Toimintamallin lyhyt kuvaus
Asiakaspalautejärjestelmien avulla saatavaa asiakaskokemustietoa hyödynnetään palvelujen kehittämistyön tukena. Rakennetaan asiakaspalautejärjestelmien kokonaisuus asiakaskokemuksen tavoittamiseksi. Osallistutaan kansalliseen kehitystyöhön.
Toteutuspaikka
Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)
Toimintamallin kuvaus
Kansikuva
![Palautteen antaminen](/sites/default/files/styles/max_650x650/public/2024-03/2024_01%20Palaute_ik%C3%83%C2%A4ihmiset_011.jpeg?itok=EfDimSoy)
Kehittämisen vaihe
Kehitteillä