Asiakaslähtöisyys
Kotona asuvien ikääntyneiden nopea kotiutuminen päivystyksestä mahdollistetaan kotihoidon prosesseja ja yhteistyötä tehostamalla.
Tavoitteena on asiakaslähtöinen HR-palvelu.
Tavoitteena luoda avosairaanhoidon hoitohenkilöstölle toimiva työväline hoidon tarpeen arvioinnin tueksi.
Toimintamallin kuvaukseen tullaan kuvaamaan kokemustoimija- ja kokemusasiantuntijatoiminnan kehittämisestä Kanta-Hämeen hyvinvointialueella.
Omahoitajat valmistelevat palaverin 1 asiakas/kk.
Palvelujärjestelmän uudistamistyö, jossa uudistetaan mm. Digitaalisista sote-keskus toimintaa ja OmaTiimi-mallia hoidon jatkuvuuden turvaamiseksi.
Asiakaskeskeisyys on nykypäivän palvelukehityksen kulmakivi, mutta sen toteutuminen vaatii aitoa asiakasosallisuutta.
Hyvän ikääntymisen etsijät on voimavaralähtöinen ja skaalautuva matalan kynnyksen konsepti, jota on pilotoitu onnistuneesti eri toimintaympäristöissä ja kohderyhmillä.
Palveluketjuissa toimivien ammattilaisten osaamista vahvistetaan vaikuttavan asiakaskohtaamisen mahdollistamiseksi. Koulutusten anti juurrutetaan osaksi arkea työpajatyöskentelyn avulla.
Erityisen tuen tarpeessa olevien kotona asuvien ikääntyneiden sekä omaishoitajien palveluiden tiimirakennetta vahvistetaan case manager–toimintamallilla, jolla luodaan palvelutarvetta vastaava, kus