Asiakaslähtöisyys
Omatiimit suun terveydenhuollossa.
Toimintamalli kokoaa tyypin 2 diabetesta sairastavan tarvitsemat palvelut hoito- ja palveluketjuun. Hoito- ja palveluketju kuvataan asiakaslähtöisesti hyvinvointialueen verkkosivuille.
Toimintamalli kokoaa sepelvaltimotautipotilaan tarvitsemat palvelut hoito- ja palveluketjuun. Hoito- ja palveluketju kuvataan asiakaslähtöisesti hyvinvointialueen verkkosivuille.
Toimintamallissa kuvataan yhtenäinen malli digitaalisten hoito- ja palvelupolkujen suunnitteluun ja käyttöönottoon Keski-Pohjanmaan hyvinvointialueella.
Digitaalisen palvelutarpeen arvioinnin toimintamalli, jossa vammaispalvelujen palvelutarpeen arviointi –asiakirja täytetään sähköisesti ja asiakkaalla/puolesta-asioijalla on pääsy asiakirjaan, jota
Perheintensiivitiimi on moniammatillinen tiimi, joka työskentelee lastensuojelun avohuollon tukena. Tiimi tarjoaa moniammatillista ja intensiivistä tukea perheelle tarpeiden mukaisesti.
Toimintamallissa mielen hyvinvoinnin edistämisen lähtökohtana on osallisuuden kokemus, joka syntyy arkisissa kohtaamisissa ja keskinäisessä yhteistyössä.
Lapsibudjetoinnin pilotointi Vantaan ja Keravan hyvinvointialueella
Asiakaskokemus ja osallistuminen ovat keskeisessä roolissa Pirkanmaan hyvinvointialueen toiminnassa.
Puhdas päivä - toimintamalli on päihteiden käytöllä oireilevien nuorten (13-17v) prosessi nuorten mt- ja päihdepalveluissa sekä yhdyspinnoilla.