Asiakaslähtöisyys
Asiakaslähtöisyys
Uuden 9 paikkaisen arviointi ja kuntoutusyksikön toiminnan käynnistäminen ja hoitajien perehdyttäminen yksikön toimintaan. Asiakasprosessien kehittäminen yhdessä hoitajien kanssa.
Hankkeen aikana on luotu digipalvelujen rullaavan kehittämisen malli.
Toimintamallissa kuvataan Pirkanmaan hyvinvointialueen asukkaan digipalveluiden tekninen toteutus 23 kunnan ratkaisujen lähtötilanteesta vuoteen 2025.
Palautetietoinen työskentely on näyttöön perustuva asiakaslähtöinen lähestymistapa sosiaali- ja terveysalan asiakastyön arviointiin sekä laadun ja vaikuttavuuden kehittämiseen.
Varhan digitukimalli tukee Varsinais-Suomen asukkaita sähköisten palvelujen käytössä ja digiosallisuutta.
Varha-sovelluksen jalkautus tukee Varsinais-Suomen asukkaita sähköisten palvelujen käytössä. Digikoordinaattorit opastavat tapahtumissa, vastaavat kysymyksiin ja keräävät palautetta.
MARAK-toimintamalli (moniammatillinen riskinarviointikokous vakavan parisuhdeväkivallan uhreille) ei aina vastaa akuutteihin tilanteisiin.
Monitoimijaisen sosiaalityön toimintamalli ohjaa tunnistamaan vankilasta vapautuvan tuen tarpeet, kokoamaan yksilöllisen tukiverkoston sekä vahvistamaan suunnitelmallista, suhdeperustaista ja monik
Sähköisen ajanvarauksen laajentaminen Päijät-Soten sovelluksessa mahdollistaa nopeamman hoitoon pääsyn, laajemmat palveluvalinnat ja sujuvamman asioinnin digitaalisesti.