Asiakaslähtöisyys
Sähköisen ajanvarauksen laajentaminen Päijät-Soten sovelluksessa mahdollistaa nopeamman hoitoon pääsyn, laajemmat palveluvalinnat ja sujuvamman asioinnin digitaalisesti.
Digitiimi kehittää jatkuvasti asiakaspalvelua kerätyn datan ja palautteen perusteella.
Päijät-Sote-sovellus tarjoaa käyttäjilleen mahdollisuuden asioida sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisten kanssa kiireettömästi digiklinikan kautta.
Päijät-Sote-sovelluksen kehityksen tavoitteena on, että asukkaalla on yksi alusta, jossa hän voi aktiivisesti edistää terveyttään ja osallistua sairautensa hoitoon ajasta ja paikasta riippumatta.
Kehitetään toimintamalli asiakaskokemuksen systemaattiseen keräämiseen uuden asiakaspalautejärjestelmän avulla.
Tarkoituksena on tukea terveydenhuollon toimintayksiköissä työskentelevien sosiaalityöntekijöiden ja sosiaaliohjaajien työnjaon ja tehtävärakenteiden kehittämistä sekä terveyssosiaalityön sisällä e
Kotona asuvien ikääntyneiden nopea kotiutuminen päivystyksestä mahdollistetaan kotihoidon prosesseja ja eri toimijoiden välistä yhteistyötä tehostamalla.
Ikäihmisten omaishoidontuen sairaanhoitaja on omaishoitoperheen käytettävissä terveyteen liittyvissä asioissa.
Rajapintoja ylittävän asiakaslähtöisen yhteistyön toteutumisen kokemusta seurataan säännöllisesti kerättävällä henkilöstökyselyllä.
Tavoitteena on asiakaslähtöinen HR-palvelu.