Asiakaslähtöisyys
Tarkoituksena on tukea terveydenhuollon toimintayksiköissä työskentelevien sosiaalityöntekijöiden ja sosiaaliohjaajien työnjaon ja tehtävärakenteiden kehittämistä sekä terveyssosiaalityön sisällä e
Kotona asuvien ikääntyneiden nopea kotiutuminen päivystyksestä mahdollistetaan kotihoidon prosesseja ja yhteistyötä tehostamalla.
Tavoitteena on asiakaslähtöinen HR-palvelu.
Tavoitteena luoda avosairaanhoidon hoitohenkilöstölle toimiva työväline hoidon tarpeen arvioinnin tueksi.
Toimintamallin kuvaukseen tullaan kuvaamaan kokemustoimija- ja kokemusasiantuntijatoiminnan kehittämisestä Kanta-Hämeen hyvinvointialueella.
Kokonaisuus kokoaa yhteen asiakaslähtöisiä ja osallistavia RAI-arviointikäytäntöjä.
Omahoitajat valmistelevat palaverin 1 asiakas/kk.
Palvelujärjestelmän uudistamistyö, jossa uudistetaan mm. Digitaalisista sote-keskus toimintaa ja OmaTiimi-mallia hoidon jatkuvuuden turvaamiseksi.
Asiakaskeskeisyys on nykypäivän palvelukehityksen kulmakivi, mutta sen toteutuminen vaatii aitoa asiakasosallisuutta.
Hyvän ikääntymisen etsijät on voimavaralähtöinen ja skaalautuva matalan kynnyksen konsepti, jota on pilotoitu onnistuneesti eri toimintaympäristöissä ja kohderyhmillä.