Asiakaslähtöisyys
Tavoitteena on asiakaslähtöinen HR-palvelu.
Tavoitteena luoda avosairaanhoidon hoitohenkilöstölle toimiva työväline hoidon tarpeen arvioinnin tueksi.
Toimintamallin kuvaukseen tullaan kuvaamaan kokemusasiantuntijatoiminnan kehittämisestä Kanta-Hämeen hyvinvointialueella.
Palvelujärjestelmän uudistamistyö, jossa uudistetaan mm. Digitaalisista sote-keskus toimintaa ja OmaTiimi-mallia hoidon jatkuvuuden turvaamiseksi.
Asiakaskeskeisyys on nykypäivän palvelukehityksen kulmakivi, mutta sen toteutuminen vaatii aitoa asiakasosallisuutta.
Hyvän ikääntymisen etsijät on voimavaralähtöinen ja skaalautuva matalan kynnyksen konsepti, jota on pilotoitu onnistuneesti eri toimintaympäristöissä ja kohderyhmillä.
Palveluketjuissa toimivien ammattilaisten osaamista vahvistetaan vaikuttavan asiakaskohtaamisen mahdollistamiseksi. Koulutusten anti juurrutetaan osaksi arkea työpajatyöskentelyn avulla.
Erityisen tuen tarpeessa olevien kotona asuvien ikääntyneiden sekä omaishoitajien palveluiden tiimirakennetta vahvistetaan case manager–toimintamallilla, jolla luodaan palvelutarvetta vastaava, kus
Systeeminen työote laajenee perhekeskuspalveluissa luomalla rakenne mallin kouluttamiselle ja toteuttamiselle. Systeemisessä työotteessa keskeistä on asiakkaan osallisuus.
Siun soten hyvinvointialueen asukkaille annettavaa digitukea kehitetään osana siun soten strategista digiohjelmaa.