Puhelinpalvelun parantaminen tekoälypuhelinbotilla
Tekoälypohjainen puhebotti, joka osaa auttaa puhelinpalveluun soittavia kansalaisia. Botti ymmärtää puhetta, osaa tuottaa synteettistä ääntä, osaa luokitella puheluita ja ohjata asiakkaita.
Perustiedot
Toimintamallin nimi
Puhelinpalvelun parantaminen tekoälypuhelinbotilla
Toimintamallin lyhyt kuvaus
Tekoälypohjainen puhebotti, joka osaa auttaa puhelinpalveluun soittavia kansalaisia. Botti ymmärtää puhetta, osaa tuottaa synteettistä ääntä, osaa luokitella puheluita ja ohjata asiakkaita.
Toteutuspaikka
Keski-Suomen kestävän kasvun ohjelma
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Keski-Suomen hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)
Toimintamallin kokonaisuus
Toimintamalli lyhyesti
Kohderyhmä ja asiakasymmärrys **
Keski-Suomen hyvinvointialueen asukkaat, jotka tarvitsevat sosiaali- ja terveydenhuollon palveluita.
Kansikuva

Kehittämisen vaihe
Being developed