Puhelinpalvelun parantaminen tekoälypuhelinbotilla

Tekoälypohjainen puhebotti, joka osaa auttaa puhelinpalveluun soittavia kansalaisia.​ Botti ymmärtää puhetta, osaa tuottaa synteettistä ääntä, osaa luokitella puheluita ja ohjata asiakkaita.​

icon/chevron-down Created with Sketch. Perustiedot

Toimintamallin nimi
Puhelinpalvelun parantaminen tekoälypuhelinbotilla
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Tekoälypohjainen puhebotti, joka osaa auttaa puhelinpalveluun soittavia kansalaisia.​ Botti ymmärtää puhetta, osaa tuottaa synteettistä ääntä, osaa luokitella puheluita ja ohjata asiakkaita.​

Toteutuspaikka
Keski-Suomen kestävän kasvun ohjelma
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Keski-Suomen hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)
Toimintamallin kokonaisuus

Tekijä

Tapio Karvo

Luotu

26.04.2023

Viimeksi muokattu

12.12.2023
Kohderyhmä ja asiakasymmärrys **

Keski-Suomen hyvinvointialueen asukkaat, jotka tarvitsevat sosiaali- ja terveydenhuollon palveluita.

Kansikuva
Puhelinrobotti

Kehittämisen vaihe

icon/bulb Created with Sketch. Kehitteillä

Kohderyhmä