Päivystys
Hätäkeskuksen kautta tulevien kiireettömien ns. D-tehtävien puhelinarviointi sen sijaan, että ambulanssi hälytetään suoraan kohteeseen erityisesti yli 75-vuotiaiden kohderyhmä huomioiden.
Hankkeessa kartoitetaan Päivystysapu 116117:n nykytilanne Soitessa, tunnistetaan kehittämiskohteet sekä suunnitellaan ja toteutetaan tarvittavat kehittämistoimet palvelun laadun parantamiseksi. Lu
Yhden ensihoitajan ensihoitoyksikkö, jonka tavoitteena on tarjota ja järjestää ensihoitoon ohjautuville kiireettömille potilaille tarkoituksenmukaista hoitoa, sekä lisätä kotiin vi
Hyvinvointialuemuutoksen myötä Pohteen virka-ajan ulkopuolisten palveluiden siirtäminen 116117 päivystysapupuhelimelle alueella aikaisemmin itsetuotetuista puhelinpalveluista.
Aikuissosiaalityön asiakkaaksi tulon palvelussa annetaan uusille asiakkaille ohjausta ja neuvontaa, arvioidaan uuden asiakkaan tuen tarve, annetaan virka-aikaiset sosiaalityön päivystys -palvelut
K-HKS päivystyksen ja Hämeenlinnan Ohjaamon kanssa sovittu toimintamallista päivystyksen monikävijänuorten ohjaamisesta Ohjaamoon tai viestipiikillä Ohjaamon terveydenhoitajalle(jos kyseessä työter
PÄTIJÄ-hanke toteutettiin vuosien 2017-2020 välisenä aikana.
Asiakkaan terveysasematasoinen kiireellinen hoito järjestyy etävastaanotolla tai sote-keskuksessa kiireellisen hoidon tiimin toimesta. Asiakas saa tarvitsemansa avun yhdellä käynnillä ammattilaiste
Ikääntynyt asiakas saa avun oikea-aikaisesti tarkoituksenmukaisimman sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisen tuottamana, silloin kun hoidontarve ei vielä vastaa hätätilannetta
Ammattilaisille suunnattu arviointilomake henkilön itsemurhariskitekijöiden arvioimisen tueksi. Arviointilomake soveltuu sekä kiireettömään että päivystykselliseen arvioon niin lähi-, etä- kuin pu