Asiakaskokemus sosiaalihuollossa: Pirkanmaalainen pilotti sosiaalihuollon asiakaskokemuksen keräämisestä

Sosiaalihuollon asiakaskokemuksen keräämisen ja arvioinnin kehittämiselle tunnistettiin Pirkanmaalla tarve, johon tällä pilotilla vastattiin. Pirkanmaalla ei olla toistaiseksi kerätty systemaattisesti tietoa asiakaskokemuksesta sosiaalihuollon palveluissa

Toimintamallin nimi
Asiakaskokemus sosiaalihuollossa: Pirkanmaalainen pilotti sosiaalihuollon asiakaskokemuksen keräämisestä
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Sosiaalihuollon asiakaskokemuksen keräämisen ja arvioinnin kehittämiselle tunnistettiin Pirkanmaalla tarve, johon tällä pilotilla vastattiin. Pirkanmaalla ei olla toistaiseksi kerätty systemaattisesti tietoa asiakaskokemuksesta sosiaalihuollon palveluissa

Toteutuspaikka
Pirkanmaan tulevaisuuden sosiaali- ja terveyskeskus -hanke, Pirkanmaan hyvinvointialue, sosiaalialan osaamiskeskus Pikassos, Pirkamaan kunnat
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Pirkanmaan hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)
Liitteet ja linkit

Tekijä

Tuuli Pakarinen

Luotu

29.03.2023

Viimeksi muokattu

31.03.2023
Kansikuva
Tunnustava kohtaaminen

Kehittämisen vaihe

Kehitteillä

Aihealueet