Asiakaslähtöinen järjestämistapa, HeBu-Vantaa (Henkilökohtaisen budjetoinnin kokeiluhanke)

Asiakaslähtöinen järjestämistapa tarkoittaa henkilökohtaisen budjetoinnin tavoitteiden saavuttamista ja toteuttamista nykyisten järjestämistapojen puitteissa.

Asiakaslähtöisellä järjestämistavalla tarkoitetaan asiakkaan asettamista palveluprosessissa keskiöön.

Toimintamallin nimi
Asiakaslähtöinen järjestämistapa, HeBu-Vantaa (Henkilökohtaisen budjetoinnin kokeiluhanke)
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Asiakaslähtöinen järjestämistapa tarkoittaa henkilökohtaisen budjetoinnin tavoitteiden saavuttamista ja toteuttamista nykyisten järjestämistapojen puitteissa.

Asiakaslähtöisellä järjestämistavalla tarkoitetaan asiakkaan asettamista palveluprosessissa keskiöön.

Toteutuspaikka
Vantaan kaupunki
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Vantaa
Toimintamallin rahoittaja
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)
Toimintamallin kokonaisuus

Tekijä

Hilkka Kurri

Luotu

20.12.2021

Viimeksi muokattu

22.12.2021