Asiakaslähtöinen järjestämistapa, HeBu-Vantaa (Henkilökohtaisen budjetoinnin kokeiluhanke)

Asiakaslähtöinen järjestämistapa tarkoittaa henkilökohtaisen budjetoinnin tavoitteiden saavuttamista ja toteuttamista nykyisten järjestämistapojen puitteissa.

Asiakaslähtöisellä järjestämistavalla tarkoitetaan asiakkaan asettamista palveluprosessissa keskiöön.

icon/chevron-down Created with Sketch. Perustiedot

Toimintamallin nimi
Asiakaslähtöinen järjestämistapa, HeBu-Vantaa (Henkilökohtaisen budjetoinnin kokeiluhanke)
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Asiakaslähtöinen järjestämistapa tarkoittaa henkilökohtaisen budjetoinnin tavoitteiden saavuttamista ja toteuttamista nykyisten järjestämistapojen puitteissa.

Asiakaslähtöisellä järjestämistavalla tarkoitetaan asiakkaan asettamista palveluprosessissa keskiöön.

Toteutuspaikka
Vantaan kaupunki
Paikkakunta tai maakunta
Vantaa
Toimintamallin rahoittaja
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)
Toimintamallin kokonaisuus

Tekijä

Hilkka Kurri

Luotu

20.12.2021

Viimeksi muokattu

22.12.2021
Kansikuva
Vantaan kaupungin logo ja henkilökohtaisen budjetoinnin logo

Kehittämisen vaihe

icon/bulb Created with Sketch. Kehitteillä

Aihealueet

Asiakaslähtöisyys Henkilökohtainen budjetointi Valinnanvapaus Itsemäärääminen Asiakasosallisuus

Ilmiöt

Osallistuva yksilö

Kohderyhmä

Kehitysvammaiset, vammaiset