Asiakaspalautteen kansallisen yhtenäistämisen toimintamalli Kainuun hyvinvointialueella (RRP, P4, I4)
Toimintamallin tavoitteena on kerätä asiakaspalautetta Kainuun hyvinvointialueella kansallisesti yhtenäisellä tavalla.
Toimintamallin nimi
Asiakaspalautteen kansallisen yhtenäistämisen toimintamalli Kainuun hyvinvointialueella (RRP, P4, I4)
Toimintamallin lyhyt kuvaus
Toimintamallin tavoitteena on kerätä asiakaspalautetta Kainuun hyvinvointialueella kansallisesti yhtenäisellä tavalla.
Toteutuspaikka
Kainuun hyvinvointialue
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Kainuun hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)
Toimintamallin kokonaisuus
Kansikuva

Kehittämisen vaihe
Kehitteillä