Kansalaispalvelumalli virastojen ja asiakkaiden palvelukontaktien sujuvoittamiseen

Vertaisneuvojien ja kokemusasiantuntijoiden tarjoama palvelumalli virastojen asiakkaiden neuvontaan, opastukseen sekä esimerkiksi verkkoasioinnin tukeen. Erityisesti erityisryhmille ja vaikeissa elämäntilanteissa oleville, ja tukea itsenäiseen asiointiin tarvitseville.

icon/chevron-down Created with Sketch. Perustiedot

Toimintamallin nimi
Kansalaispalvelumalli virastojen ja asiakkaiden palvelukontaktien sujuvoittamiseen
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Vertaisneuvojien ja kokemusasiantuntijoiden tarjoama palvelumalli virastojen asiakkaiden neuvontaan, opastukseen sekä esimerkiksi verkkoasioinnin tukeen. Erityisesti erityisryhmille ja vaikeissa elämäntilanteissa oleville, ja tukea itsenäiseen asiointiin tarvitseville.

Toteutuspaikka
Kokemusasiantuntija Joni Koskinen
Paikkakunta tai maakunta
Riihimäki
Toimintamallin rahoittaja
Ei erillisrahoitusta
Liitteet ja linkit

Tekijä

Joni Koskinen

Luotu

23.11.2021

Viimeksi muokattu

23.11.2021

Kehittämisen vaihe

icon/bulb Created with Sketch. Kehitteillä

Aihealueet

Kokemusasiantuntijuus

Ilmiöt

Digitaalinen syrjäytyminen ja digitaidot Syrjäytyminen

Kohderyhmä

Paljon palveluita tarvitsevat Työttömät Vähemmistöt