Kansalaispalvelumalli virastojen ja asiakkaiden palvelukontaktien sujuvoittamiseen
Vertaisneuvojien ja kokemusasiantuntijoiden tarjoama palvelumalli virastojen asiakkaiden neuvontaan, opastukseen sekä esimerkiksi verkkoasioinnin tukeen. Erityisesti erityisryhmille ja vaikeissa elämäntilanteissa oleville, ja tukea itsenäiseen asiointiin tarvitseville.
Perustiedot
Toimintamallin nimi
Kansalaispalvelumalli virastojen ja asiakkaiden palvelukontaktien sujuvoittamiseen
Toimintamallin lyhyt kuvaus
Vertaisneuvojien ja kokemusasiantuntijoiden tarjoama palvelumalli virastojen asiakkaiden neuvontaan, opastukseen sekä esimerkiksi verkkoasioinnin tukeen. Erityisesti erityisryhmille ja vaikeissa elämäntilanteissa oleville, ja tukea itsenäiseen asiointiin tarvitseville.
Toteutuspaikka
Kokemusasiantuntija Joni Koskinen
Paikkakunta tai maakunta
Riihimäki
Toimintamallin rahoittaja
Ei erillisrahoitusta
Toimintamalli lyhyesti
Kehittämisen vaihe
Kehitteillä
Aihealueet
Kokemusasiantuntijuus
Ilmiöt
Digitaalinen syrjäytyminen ja digitaidot
Syrjäytyminen
Kohderyhmä
Paljon palveluita tarvitsevat
Työttömät
Vähemmistöt