Palveluluukku-asiakasohjauskanava: lasten, nuorten ja perheiden terveyspalvelut
Keskitetty asiointikanava palvelemaan alueen lapsia, nuoria & perheitä terveysasioissa.
Mahdollisuus asioida puhelimitse ja chatin kautta.
Palvelun tuottaa sihteerit, terveydenhoitajat, sairaanhoitajat.
Sujuva asiakasohjaus sosiaalipalveluihin.
Toimintamallin nimi
Keskitetty asiointikanava palvelemaan alueen lapsia, nuoria & perheitä terveysasioissa.
Mahdollisuus asioida puhelimitse ja chatin kautta.
Palvelun tuottaa sihteerit, terveydenhoitajat, sairaanhoitajat.
Sujuva asiakasohjaus sosiaalipalveluihin.
Rakennettu uudistettu Palveluluukku-asiointikanava, joka palvelee alueen lapsia, nuoria ja perheitä terveysasioissa. Lisäksi on luotu sujuva asiakasohjauksen malli sosiaalipalveluihin. Palveluluukku-asiakasohjaus toimii yhden numeron ja chatin kautta virka-aikana klo 8–15, aikaisemmin 8 numeroa käytössä. Palvelun tuottajana toimii terveydenhuollon ammattilaiset: sihteeri, terveydenhoitaja ja sairaanhoitaja mielenterveys- ja päihdepalveluista. Palveluluukussa tavoitellaan itseohjautuvan tiimin toimintamallia (Buurzorg).
1.2.2024 käyttöönotto. Ammattilaisille järjestetty koulutukset.
Arviointi vuonna 2024.