Yhtenäinen asiakaspalautteen keräämisen ja käsittelyn toimintamalli

Toimintamallin ideana on, että Kainuun hyvinvointialueella asiakaspalautetta kerätään ja käsitellään yhtenäisellä tavalla. Asiakaspalautteet raportoidaan automaattisesti THL:lle ja niitä hyödynnetään hyvinvointialueen palveluiden kehittämisessä. 

icon/chevron-down Created with Sketch. Perustiedot

Toimintamallin nimi
Yhtenäinen asiakaspalautteen keräämisen ja käsittelyn toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Toimintamallin ideana on, että Kainuun hyvinvointialueella asiakaspalautetta kerätään ja käsitellään yhtenäisellä tavalla. Asiakaspalautteet raportoidaan automaattisesti THL:lle ja niitä hyödynnetään hyvinvointialueen palveluiden kehittämisessä. 

Toteutuspaikka
Kainuun hyvinvointialue
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Kainuun hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)

Tekijä

Hannele Elonvuo

Luotu

12.12.2023

Viimeksi muokattu

04.01.2024
Kansikuva
Ihminen kirjoittaa kynällä puhekuplaan.

Kehittämisen vaihe

icon/bulb Created with Sketch. Kehitteillä

Ilmiöt