Yhtenäinen asiakaspalautteen keräämisen ja käsittelyn toimintamalli
Toimintamallin ideana on, että Kainuun hyvinvointialueella asiakaspalautetta kerätään ja käsitellään yhtenäisellä tavalla. Asiakaspalautteet raportoidaan automaattisesti THL:lle ja niitä hyödynnetään hyvinvointialueen palveluiden kehittämisessä.
Perustiedot
Toimintamallin nimi
Yhtenäinen asiakaspalautteen keräämisen ja käsittelyn toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus
Toimintamallin ideana on, että Kainuun hyvinvointialueella asiakaspalautetta kerätään ja käsitellään yhtenäisellä tavalla. Asiakaspalautteet raportoidaan automaattisesti THL:lle ja niitä hyödynnetään hyvinvointialueen palveluiden kehittämisessä.
Toteutuspaikka
Kainuun hyvinvointialue
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Kainuun hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM)
Toimintamallin kokonaisuus
Toimintamalli lyhyesti
Kansikuva
Kehittämisen vaihe
Kehitteillä