Asiakastyö
Matalan kynnyksen avointa kohtaamistoimintaa työikäisille aikuisille. Tavoitteena vähentää yksinäisyyden kokemusta ja vahvistaa osallisuutta, sekä vertaistuen antaminen.
Palveluketjuissa toimivien ammattilaisten osaamista vahvistetaan vaikuttavan asiakaskohtaamisen mahdollistamiseksi. Koulutusten anti juurrutetaan osaksi arkea työpajatyöskentelyn avulla.
Toimintamallin tarkoitus on varmistaa ammattimaisen, turvallisen ja asiakaslähtöisen lähestymistavan haastavien tilanteiden hallintaan.
Yhteiset pelisäännöt selkeyttävät tiimin toimintaa, vahvistavat yhteistyötä ja vähentävät väärinkäsityksiä.
Keskitetty neuvonta-, ohjaus-, konsultaatio- ja ajanvarauspalvelu Keusoten aikuisten avokuntoutuksen fysioterapiassa.
Ihmisellä on tarve tulla nähdyksi. Kun ihminen kokee tulevansa kuulluksi, hän tuntee itsensä hyväksytyksi ja ymmärretyksi, joka edistää hyvinvointia ja syventää ihmissuhteita.
Kompassin Työmyyrät -toimintamalli kehitettiin osaksi työtoiminnan arkea tukemaan asiakkaiden mahdollisuuksia tehdä tavoitteidensa, toimintakykynsä ja motivaationsa mukaisia työtehtäviä, ryhmässä t
Tarve on syntynyt siitä, että Perhetiimiin tulee uusia asiakkuuksia, eikä asiakasmäärillä ole rajoja.
Tavoitteena on parantaa ja tehostaa hoidon tarpeen arviointia perusterveydenhuollon avopalveluissa, jotta potilas ohjautuisi jo ensikontaktissa oikealle asiantuntijalle.
Jo vuonna 2022 tehdyn kartoituksen pohjalta kiireisen päivystyksen työnjakoa ja tehtäviä tulee kehittää.