Asiakastyö
Kompassin Työmyyrät -toimintamalli kehitettiin osaksi työtoiminnan arkea tukemaan asiakkaiden mahdollisuuksia tehdä tavoitteidensa, toimintakykynsä ja motivaationsa mukaisia työtehtäviä, ryhmässä t
Työyhteisön sisällä pajatyöskentelynä vastaanottotyön kehittäminen. Mm. ajanvarauskirjojen selkiyttäminen ja osaamisten tunnistaminen.
Jo vuonna 2022 tehdyn kartoituksen pohjalta kiireisen päivystyksen työnjakoa ja tehtäviä tulee kehittää.
”Kohtaamisia sosiaali- ja terveydenhuollon palveluissa – mielenterveys ja päihteet puheeksi” -opas on tarkoitettu sosiaali- ja terveydenhuollon palveluiden työntekijöille puheeksiottamisen
Valmennuksessa osallistujat pääsevät kehittämään keskusteluälykkyyttä ja tutustumaan vaativien tilanteiden asiantuntijoiden keinoihin työnohjauksellisessa ympäristössä.
Tavoitteena sujuvoittaa kuntoutukseen ohjautumista ja kuntoutuksen oikea-aikaista aloitusta lapsilla, joilla todettu lääkinnällisen kuntoutuksen tarve.
Terveydenhuollon ja sosiaalihuollon hankesalkkujen yhteistyönä on laadittu Pirkanmaan hyvinvointialueelle yhteisen suostumusten hallinnan tiekartta.
Tavoitteena oli löytää tehokas ja joustava jononhallinta ja hoitopaikkatietojärjestelmä.
Lyhyt opas nepsypiirteisen asiakkaan tasa-arvoiseen kohtaamiseen.
Kymenlaaksossa TulSote-hankkeen kehittämisenä laajennettiin Kouvolassa jo käytössä ollutta, nivelrikko-oireisille suunnattua nivelinfo-toimintamallia myös muille alueille sekä käynnistettiin Teams-